Gefeliciteerd Lappie!! Ik hoop voor je dat je een voldragen zwangerschap mag hebben, het allerbeste gewenst!
Dank jullie wel! Lief dat jullie allemaal mee duimen! Mijn testje van vandaag was weer ietsje donkerder. Ik weet, het geeft geen garantie... maar een lichter wordende test geeft in ieder geval wél garantie op dat het mis gaat. So far, so good!
Hoi Lappie, Ook ik heb voor de geboorte van onze dochter en daarna een miskraam gehad. Ik ben ook vreselijk onzeker. Het duurde bij mij lang voor ik positief testte en heb nu, voor mijn gevoel, te weinig klachtenboek echt ècht zwanger te kunnen zijn. Ik zag dat je ongeveer even ver bent als mij (ik ga zo even proberen een goede banner te maken...) en was erg benieuwd hoe jij je voelt, heb ik een beetje vergelijkingsmateriaal... Liefs van Kaatje!
Gefeliciteeeeerd! Spannend hoor. Bij mij bleef dat altijd spannend tot en met de bevalling. Je leeft toch van controle naar controle toe voor je eigen gemoedsrust en bevestiging. Hele fijne zwangerschap!
Gefeliciteerd!!! laten we hopen dat 3 keer scheepsrecht is en samen tot de 40 weken gaan meid!! geniet er van!