Zou het deze ronden dan toch niets zijn???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nieuwjaar, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff moet ff mn verhaal kwijt hoor...
    Volgens mijn berekening moet ik woensdag of donderdag ong worden.(positieve ovulatietest op 16 en 17 april.)
    Kwaaltjes van pijnlijke borsten,blauwe aderen op mn borst, rommelende buik en gister ong. krampjes.
    Dus ik dacht nu komt de ong.:(:(
    Maar nee niet dus,nu dacht ik vanmorgen testje doen...met test van zwanger en kids maar helaas omo wit:(....
    Ik ben bang dat het dus niet raak is deze ronde.....;)

Heeft iemand de zelfde ervaring en uitijndelijk toch een positeve test op moet ik de hoop nu opgeven???

En met volle moed aan de volgende ronde denken:)

2. lely27

lely27 Niet meer actief

Jup zelfde ervaring :)

Duurt bij mij ook eventjes voor mn testje duidelijk/of uberhaupt zichtbaar word.
    Houd moed, en dinsdag nog n keer testen
    Veel succes

3. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag ik jou vragen wanneer teste jij voor het eerst positief??
    Echt pas na je verwachte ong dag?

4. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik ken genoeg mensen die pas 4-6 dagen NA nod positief testten, dus alles kan!

5. lely27

lely27 Niet meer actief

Ik weet niet goed wanneer mn nod deze maand zou zijn. Op de nod die ik dacht, was de test omo-wit, maar op de nod die ook kon (ik ben uitgegaan van ovu klachten en geen testen) had ik een heel licht testje
    Pas nu loopt hij voldoende op..
    Maar niet iedereen heeft voor nod m posi test :)

6. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reactie!! geeft me nog een klein beetje hoop.....tis nu echt afwachten.....

7. ilona0903

ilona0903 Actief lid

18 apr 2013
    114
    0
    0
    Limburg
    Ik heb pas 6 dagen na mijn NOD positief getest. En was toen heel erg licht. De dagen erna weer getest met kv 2v5 en elke dag werden de testen nog donkerder. Toen heb ik nog ee digi met indicator vab clearblue gedaan en die ga ook zwanger aan. 6 mei heb ik mijn eerste controle in het ziekenhuis en 1e echo.

Dus het kan zeker nog..!!

Succes

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Je moet pas over 3 of 4 dagen ongesteld worden? Dan kan er zeker nog wel een positieve test komen hoor. Kijk maar naar mijn temperatuurkaartje ;)

De test van 2 dagen voor mijn nod was zo licht dat ik hem niet eens op de foto kreeg, de dag erna was ie heel iets donkerder maar nog steeds kreeg ik hem nog niet duidelijk op de foto. Nu ben ik 4 weken en 3 dagen zwanger en nog steeds geen knaltesten maar wel een duidelijke streep. Het ligt er helemaal aan hoe snel je lichaam hCG aanmaakt, geef de hoop nog niet op :)

9. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Als ik het goed begrijp moet je nod nog komen en zit je er dus nog voor. Ik zou dus gewoon nog even afwachten. Hoe vervelend en frustrerend het ook is. Van je lichaam kun je helaas niet altijd op aan.

Ik testte pas 6 dagen na Nod pas positief.

Succes met afwachten.

P.s. zolang je nog geen bloed ziet kan het ook nog de goede kant op gaan.

10. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettende lieve berichtjes toch!!super bedankt geeft me moed!!
    Morgen is dag 14 na 1 ste positieve ovulatie test dus ik heb voor mezelf besloten mocht ik niet ong. worden dan test ik pas vrijdag weer om zo terleurstelling te voorkomen.
    Want die witte testen wordt ik niet blij van.
    Afgelopen zaterdag echt ongi krampjes gehad...nu niet meer....en nog geen teken van ong waargenomen dus tis echt afwachen de hoop is er zeker...maar kan alleen afwachten....

11. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Wat spannend zeg! Ik had hetzelfde wat zete borsten en al ruim een week ongesteldsheids krampen. Ik had hoop, de dag na mijn NOD teste ik in ochtend. Niks omo wit... Hoop opgegeven maar pijnlijke borsten bleven en werd wat erger, kreeg op en af hoofdpijn en mijn krampen werden minder. Daarom 2 dagen later nog keer getetst en toen was hij positief! Ik kon dus ook pas later goed testen.

12. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow allereerst gefeliciteerd!!!
    Nou zeker spannend....
    Ik zit nu dus op dag 14 na eerste positieve ovulatietest....
    Nog geen spoor van ong. te bekennen.
    De krampjes nemen af maar zijn er nog wel...
    En gevoelige borsten blijven maar worden niet erger....
    Oei zo spannend.......mocht het uitblijven....ga ik vrijdag pas weer testen......

13. ilona0903

ilona0903 Actief lid

18 apr 2013
    114
    0
    0
    Limburg
    Ik had de dag van mijn NOD ook die ongestelheids krampen en elke keer zei ik tegen mijn man ja nu wordt ik ongesteld. Ook vanaf mijn NOD echt pijnlijke borsten.. echt steken en heel erg gevoelige tepels.. misselijk was ik toen nog niet dat heb ik past sinds de laatste week. Heel erg met vlagen. Maar het is erg vervelend als jij het gevoel hebt dat je zwanger bent en dat je testen negatief zijn. Daarom was ik naar 6 dagen naar mijn NOD ook erg blij dat de test posifief was..!!

Veel succes.!!

14. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Wanneer ga je testen nieuwjaar? Ik duim voor je!

15. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin nu weer een beetje krampjes te krijgen dus ik denk toch dat me NOD door gaat zetten...maar zo niet wat ik hoop ga ik vrijdag pas weer testen spannend....

16. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    oh meid,

je kan een late innestelling hebben gehad...

duim voor je dat je 1 deze dagen toch positief test.

Alweer getest ??

krampjes kunnen ook komen omdat er van binnen al een hoop gebeurt..en je darmen ect..
    spannend !

Deel Deze Pagina