Vandaag zooo misselijk geweest en duizelig ( dag 24). Gisteren tijdens de seks deed het ook pijn. Beetje stekend gevoel. Dat misselijke en duizelig had ik vorige cyclus van 68 dagen ook rond dag 20 dus toen kon t geen eisprong zijn. Ik hoop t nu wel. Maar herkend iemand t misselijk zijn en duizeligheid. Ik las nog iets grappigs net. Ik probeerde hetcen ik voelde het links Weet natuurlijk niet of het waar is. Gezwollen lymfekliertje in je lies Voor veel vrouwen onbekend! Rond je ovulatie kun je een lymfekliertje voelen in je lies, aan de kant waar je ovuleert. Dit lymfekliertje zwelt op tot de grote van een erwtje en is licht gevoelig als je erop drukt. Je voelt dit het beste door te gaan liggen en je handen naar beneden gericht op je onderbuik te leggen. Houd je vingers gestrekt in je lies, vlak naast de schaamheuvel. Ik ben benieuwd of je het kunt ontdekken!
Volgens mij kan je geen ei hebben gevoeld op dag 20 in een cyclus van 68 dagen..? Eisprong vind +/- 14 dagen voor eerste dag van de volgende menstruatie plaats.
Ik zeg toch ook helemaal niet dat het mn ei was? Ik zei. T was toen geen eisprong WANT was pas op dag 68 ongesteld geworden maar ik dacht miss dat t dat nu wrl is en of meerdere mensen het herkennen
Te vlugge ogen... sorry Als het nu wel je ei is dat zou je cyclus nu +/- op 34 dagen uitkomen. Komt qua dagen in de buurt van je eerste cyclus en is precies de helft van je tweede cyclus. Mogelijk dat je dus in de cyclus van 68 dagen 1x hebt overgeslagen?! Veel plezier
Hhahah maakt niet uit hoor . Had wel n bloeding eind februari maar dit was alleeen maar oud bloed dus miss dat dat dan toch n cyclus was mja dan was me laatste cyclus maar 24 dagen, ook weer zo raar. Kon vandaag en kan morgen niet echt seks hebben ik werk tot laat en mn vriend moet vroeg slapen want zn wekker gaat om 4:45 (bouwvakker). Maar gisteren wel seks gehad dus zit hopelijk wel goed xd