Lieve allemaal, Ik heb advies nodig!! Deze maand heb ik voor het eerst menopur en pregnyl gespoten nadat de clomid niet meer aansloeg. Ik vanaf 5dpo testjes gedaan om te zien wanneer de pregnyl uit mijn lijf zou zijn. Nu testte ik woensdag nog positief op 7dpo. Gisteren negatief op 8dpo. En ik deed zojuist weer een testje en daar staat weer een streepje!!! En hij is minstens net zo donker als twee dagen geleden. Is dit toch nog de pregnyl of kan ik heel voorzichtig gaan geloven dat het is gelukt??
Ik zou eerlijk gezegd nog niet heel enthousiast gaan doen. Eerst afwachten wat er de aankomende dagen gebeurd. Er zijn maar weinig mensen die al zo duidelijk positief testen op 9dpo.
Ik zie idd wel een tuur streepje op die laatste test, maar ik zou ook nog voorzichtig zijn met te blij worden. Wellicht lopen ze goed op en is er verderop int weekend wel reden voor blijdschap. Ik duim voor je
Niet mee eens.Kan prima op 9 dpo,en is echt niet zeldzaam hoor.Er kan wel nog van alles gebeuren voor nod,meer dan 50 procent gaat alsnog fout.Dus even afwachten nog.
Uiteraard sta ik nog niet te springen en uit zelfbescherming ivm miskraam in juni blijf ik heel voorzichtig. Maar ik schrok ervan en vroeg me dus af of het niet nog een restje pregnyl zou kunnen zijn. Ik blijf het weekend gewoon testen en kijken of het oploopt en pas als ik overtijd ben, zal ik iets geruster zijn.
Dan zou het er nog in kunnen zitten. ....max 14 dgn. Je kan ook over 2 dgn weer testen. Hcg verdubbeld namelijk elke 48u.....en.pregnyl.niet hihi. slopend he dat wachten. Ik hoop dat je zwanger bent......heb nog een paar dagen geduld
Ja ik vind die wachtweken altijd zo verschrikkelijk. Maar het kan dus ook dat ik gisteren om dezelfde tijd negatief testte en vandaag weer positief? Oh, geduld is zo niet mijn sterkste eigenschap
ooooh ik zeg zwanger hoor Gefeliciteerd!! Die laatste is helemaal geen tuurstreep meer, ik zie m overduidelijk! Het loopt mooi op juist, ik zeg ZWANGERRRR
Ik zeg niet dat het zeldzaam is. Er zijn meer mensen die dan nog niet positief testen dan wel. Daarom nog niet al te enthousiast.
Ik heb met pregnyl nog tot 13 dpo positief getest, en dan wisselende streepjes, dus 10 dop licht, 11 dpo nog lichter en 12 dop weer donkerder en dan 13 dop weer niks. Zou nog even afwachten en nergens vanuit gaan.
Dat is anders met gebruik van Pregnyl hoor. Sommigen testen zelfs na 12 DPO nog positief dankzij de Pregnyl. Straks feliciteer je iemand die nog positief test vanwege de Pregnyl.......! Voorzichtigheid in dezen is geboden. TS: hoop dat het streepje oploopt de komende dagen. Dan weet je zeker dat het niet meer de Pregnyl is.
Vandaag weer een testje gedaan. En volgens mij loopt ie nog niet echt op, maar ook niet af. Ik ben enorm in de twijfel. Maar als het nog een restje pregnyl zou zijn, hoe kan het dan dat ie eerder deze week heel duidelijk afliep tot dat ik een negatieve teste had, en dat ie nu al weer twee dagen duidelijker positief is? Oh echt dat afwachten is vreselijk!
Ik vind je rijtje er hoopvol uitzien! Op de eerste test staat ook een streepje, dat zal de pregnyl zijn. Daarna twee witte testen, en nu weer twee met streepje. Dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd! Edit: op die van 7dpo staat nog een tuurstreepje zie ik nu
Voorzichtigheid is zeker geboden, al moet ik zeggen dat ik het wel hoopvol vindt dat er eerst geen streepje kwam en nu wel. Ik testte zelf met dag 13/14 nog positief vanwege de pregnyl. Succes en hoop het voor je!