Zou het echt? Of is het nog pregnyl?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kymmie, 5 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Bijzonder! Gefeliciteerd!

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wauw wat bijzonder!! :)
    Ik duim voor een goede echo!

3. Brilli

Brilli Actief lid

23 okt 2014
    293
    57
    28
    Jeetje wat een rollercoaster idd!! Dat je HCG zo is gestegen, is wel een pluspunt! Benieuwd naar de echo

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Gefeliciteerd, hopelijk blijft het goed gaan! Zo'n echo met 5 wk is heel vroeg... hcg stijging lijkt me vooralsnog goed nieuws.

5. Kymmie

Kymmie Actief lid

15 apr 2014
    193
    1
    16
    Dank je wel meiden. Het besef begint langzaam te komen. Maar daarmee komen natuurlijk ook alle angsten en onzekerheden ook om de hoek kijken. Want ik vind het hcg nog steeds wel heel erg laag voor termijn en op internet lees je eigenlijk alleen maar negatieve verhalen over laag hcg bij zwangerscahp. Dus ik denk dat ik pas iets geruster ben als ik de negen weken voorbij ben.

Testen heb ik weg gegooid want daar maakte ik mezelf helemaal krankjorum mee. Ik ga nu van echo naar echo leven. Gelukkig krijg ik elke week een echo tot ik de negen weken voorbij ben. Geduld geduld geduld... Zo niet mijn beste eigenschap ;)

Maar kerst wordt op deze manier toch wel erg bijzonder!

6. Kymmie

Kymmie Actief lid

15 apr 2014
    193
    1
    16
    Ik heb vandaag weer een echo gekregen. De arts zegt dat het er opzich prima uitziet. Er was een vruchtzakje te zien. Hij kon het verder lastig zien omdat het heel hoog in de hoek ingenesteld is. Ik moet volgende week weer terugkomen omdat hij me in de gaten wil houden omdat het dicht bij de opening van mijn eileider zit en hij dus wil monitoren dat de placenta niet in de eileider gaat groeien, dan zou het beschouwd worden als een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar daar zijn nu nog geen tekenen van volgens hem en mag ik proberen te gaan genieten van het feit dat ik zwanger ben.

Toch voel ik me heel onzeker hierover. Want ik zie hier zoveel echo's van rond deze periode waar al een ring of zelfs een hartje te zien is. En bij mij alleen een vruchtzakje. Die was wel gegroeid ten opzichte van vorige week vrijdag. Dokter heeft het niet ingezoomd dus zag het echt maar als een klein zwart stipje weer met een wat wittige rand erom heen. Hij zegt dat het komt omdat het zo hoog zit.

Heeft er iemand hier ervaring mee? En later wel een goede echo met hartactie gehad? Of maak ik me terecht een beetje zorgen?

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Op basis van de informatie die ik vanaf het begin van je heb, denk ik dat de arts een reeel beeld heeft meegegeven.Het kan beide kanten op.Ik heb het in mijn werk vaker gezien, en ook dat het twee kanten op kan.Heel veel succes met wachten tot de volgende echo.En ook sterkte gewenst, want ik kan me je zorgen levendig voorstellen.

Deel Deze Pagina