Hoi meiden, ben ik weer sjongejonge, sorry hoor! 10 november heb ik een miskraam gehad, na 2 weken aan de ovulatietesten gegaan en 3 weken na mk een eisprong gespot. 10/11 dagen later ongesteld geworden. Normaal is mijn cyclus 28 dagen. Nu zit ik dus in mijn 2e cyclus sinds de miskraam en deze lijkt ook wat ontregeld te zijn. Ben al sinds vorige week donderdag aan het testen en verwacht morgen of vrijdag mijn ei. Hele week witte testen, zondag een licht streepje maar is de test ook anders opgedroogd dan de rest. Vandaag 2 testjes gedaan, had een duidelijkere streep verwacht ivm verwachte eisprong. Maar ook beide testje een lichte streep ('s ochtends en 's middags gestest) De rest van de testen overigens vooral 's avonds gedaan ivm werk behalve die van zondag dus. Kan het zo zijn dat mijn ei weer later is ondanks dat ik al een cyclus heb gehad sinds de mk? Ik kan wel een foto plaatsenv an de testjes maar ik denk niet dat jullie daar heel veel aan hebben
Het zou inderdaad nog wat ontregeld kunnen zijn maar het hoeft niet. Je kan zo ineens een knaller hebben op je test Zou er dus nog niet vanuit gaan dat het helemaal ontregeld is. Helaas kan je alleen afwachten meid. Hopelijk komt ie snel!