blaasonsteking

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Missmaria, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    hoi dames.

Ik vroeg me af of blaasonsteking ook een van de symptonen kan zijn, want lees wel dat je vaak moet plassen. Maar ik heb echt een blaasonsteking? groetjes

2. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hoi er was al een ander topic over blaasontsteking, ik geloof bij zwanger worden, maar ik weet het niet zeker.

In ieder geval.. ik had ook blaasontsteking, net van de kuur af. Het zegt vooral dat je regelmatig seks hebt gehad en niet of het klussen ergens toe geleid heeft, helaas....

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    nee.. volgens mij is dat geen symptoom..
    het is wel zo dat wanneer je zwanger bent je een grotere kans hebt op een blaasontsteking.. succes meid! Hoop natuurlijk dat het raak is!

4. Ik ben nu voor de 2e keer zwanger en beide keren had ik de eerste weken na innesteling last van buikpijn die deed denken aan blaasontsteking.
    Ik had echter geen echte blaasontsteking, enkel het gevoel alsof. Dit komt waarschijnlijk door de druk van de groeiende baarmoeder op de blaas, waar ik wat gevoeliger voor ben.

Missmaria: ik weet niet of je denkt een blaasontsteking te hebben of het zeker weet, maar vergelijkbare klachten kunnen dus ook een gevolg zijn van een zwangerschap.

5. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    neej ik heb echt blaasonsteking, ben bij dokter geweest en heb nu een kuur. Ja mijn vriendin was ook zwanger terwijl ze geen benul van had, ze was gewoon ongesteld geworden alles daarom blijft het toch spannend :)

6. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    hier hetzelfde verhaal!In december dacht ik blaas ontsteking te hebben(bleek ik zwanger)en een paar weken geleden weer(en zie mijn banner)

7. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    gefeliciteerd meid. Maar had je uiteindelijk nou ook wel een blaasonsteking of was het echt alleen zwanger?

8. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    nee,heb urine ingeleverd,en kon later die dag bellen voor de uitslag!Ze zei dat alles goed was,en dat ik geen blaas ontsteking had!En toch was ik er 100% van overtuigd dat ze het mis had!heb dr dus mooi de volgende dag weer een potje urine heen gebracht,en het resultaat was hetzelfde haha

9. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    oww haha ja goed voor jezelf opkomen ; ;)

Nee bij mij belde ze gelijk die dag dat ik blaasonsteking had, ze had wel op het briefje gezien dat ik ook zwanger kon zijn maar dan moest ik nog opnieuw een potje brengen. Maar ik wacht wel af :)

10. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik had voorafgaand aan de NOD een blaasontsteking maar ik ben er ook erg gevoelig voor. Slik ook preventief cranberry capsules en vitamine C

11. Konijn

Konijn Niet meer actief

Dat blaasontstekingsgevoel zonder blaasontsteking, is dat dan alleen buikpijn, of ook pijn bij/na het plassen?

12. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Ik heb altijd blaasontsteking na de sex als ik niet plas....
    Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik juist nergens last van!

Deel Deze Pagina