Teen mom

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door joycje, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Hallo,

Ik heb teen mom2 gevolgd en het eerste seizoen is afgelopen. Weet iemand of er een seizoen 2 komt?

Dus dan bedoel ik met Leah, Chelsea, Kailinn, en Jenelle.

Groetjes joyce

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    weet wel dat je ze op internet kan kijken als ik t goed heb..

oh wacht je bedoeld als de kindjes er zijn..

hmm durf ik niet te zeggen ..

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.315
    2.598
    113
    ja wordt momenteel de serie aan het volgen. Maar bedoel je een vervolg op de serie met de Leah, Jenelle en de rest.
    Net zoals er 2 series met Macy en de andere meiden er was.

4. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
  5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Elke maandag avond om 20.00 uur zenden ze een nieuwe aflevering uit van teenmom2 op MTV, ben ook een trouwe kijker. Heb ook gelezen dat na teenmom2, teenmom3 komt net de meiden uit teenmom1, om te kijken hoe het nu met ze gaat. Ben ook wel benieuwd hoe het met die meiden gaat!

6. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik vind het ook een geweldige serie. Ik heb Teen mom2 het eerste seizoen al gezien en vroeg me af of er al een seizoen 2 was. Maar dat is er nog niet denk ik. Hoop nog wel dat het komt ja. En ook leuk als er een teen mom 3 zou komen. Ik vind het altijd een leuke serie hoor!.

Pfoe en die jenelle. Wat maakt zij er een potje van he! gruwelijk

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Jaa die Jenelle maakt er indd wel een potje van, ik snap heel goed dat haar moeder ingrijpt maar vindt dat die moeder soms ook wel té ver gaat hoor..

8. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Nou wat kunnen zij schreeuwen tegen elkaar. En alles waar Jace gewoon bij is. Zielig voor 't kleine mannetje.

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Indd heel zielig voor Jace, hij word er tenslotte alleen maar de dupe van.. Denk dat zowel Jenelle als haar moeder hulp nodig hebben om voor Jace te zorgen.

10. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    jenelle en leah hebben een fb account oor fans, je kunt haar toevoegen, ennu ze raakt de voogdij kwijt, en is net weer uit de rehab en ik geloof dat ze weer terug is bij haar oude vlam die haar klappen gaf waarvoor ze naar de rechtbank moest

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ik heb geen facebook maar misschien moet ik dat toch maar eens aan gaan maken hahah :p
    Ik had al wel op TV gezien dat ze de voogdij (volgends mij tijdelijk) afstond aan haar moeder maar nu is ze die dus helemaal kwijt?! Weet niet zo goed wat ik daar van vinden moet, Jenelle maakt er dan wel een potje van maar haar moeder is ook wel gemeen, ze heeft nu echt totale macht over Jenelle want als ze iets doet wat haar moeder niet aan staat kan ze Jace helemaal niet meer zien, ze mog hem toen ook niet eens mee nemen, alleen maar met haar moeder erbij! Wel raar dat ze weer terug is gegaan naar die ex..

Deel Deze Pagina