Zou het echt zo zijn?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sanne1980, Dec 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

Sep 6, 2008
    110
    0
    0
    Nou helaas, ik snap het even niet meer. Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Te vroeg en ik snap m'n cyclus even niet meer. Elke maand is het weer anders. Voel me even flink kl*t* nu had het zo gehoopt dat het nu raak zou zijn.

2. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Hee proficiat Poehbeer! :) Leuk nieuws zo net voor de kerst! :D

@ Anoniem: wat vervelend zeg als je cyclus gewoon niet op orde komt..
    Zeker als je echt ontzettend er op hoopte dat het deze maand raak zou zijn..
    Sterkte..

Ik heb me kunnen inhouden gelukkig om al een test te doen...dus morgenochtend is het zo ver! :D
    Ben benieuwd!

3. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

Oct 8, 2008
    515
    0
    0
    Allebei de ouders waren heel erg verrast, maar waren erg blij en begrepen meteen toen ze allebei hun cadeautjes uitpakten. Hadden de vaders een speen met i love opa gegeven en de moeders een speen met i love oma en gister mocht ik eerder weg en hebben we heel veel kleertjes gekocht en sokjes en een pyama, genoeg, maar wel wat verschillende maten en gekeken wanneer ze welke maat hebben en alles neutraal, want we willen niet weten wat het word. Staan nog steeds met zo'n ongeloofelijk gevoel er naar te kijken naar de testen en willen het nog steeds niet echt geloven. Zogauw ik kan bel ik de verloskundige praktijk om samen met mijn man bij haar een eerste afspraak te maken. Heb tot nu toe nog niet echt ergens last van. Ja merk dat mijn huid wat gevoelig is en soms wat krampen bij mij eileiders, maar voor de rest voel ik me goed.

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Proficiat meiden! Wat een ontzettend goed begin voor 2009! Ik kan me voorstellen dat jullie kerst niet stuk kon dit jaar!

5. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

Dec 27, 2008
    267
    0
    0
    Ik ben net nieuw hier maar wil jullie toch allebei even feliciteren!

Jullie eind 2008/begin 2009 kan niet meer stuk! Heel veel succes met de zwangerschap!

6. sam and me

sam and me Nieuw lid

Dec 28, 2008
    1
    0
    0
    Beste Sanne,

Ik ben hier nieuw op deze website, en ik zag toevallig jouw bericht over het vage lijntje met de zwangerschapstest :D .

Nu zit ik dus in een soortgelijke situatie, heb namelijk ook een lichtblauw dun streepje met de kruidvat test.

Omdat mijn partner en ik ook al ruim een jaar bezig zijn,kan ik gewoon niet geloven dat de test positief is. Ik heb echt mijn twijfels over die vage lijn. Ik moet er ook bij zeggen dat de verticale lijn niet precies in het midden zit? was dit bij jou ook zo?

Ook heb ik op 26 en 27 december 2 dagen bruin bloedverlies gehad, en ik heb ongeveer twee á 3 weken lang lichte pijn in mijn onderbuik.

Maar ik wil jou en je partner van harte feliciteren!

Groetjes en héél veel succes,
    Sam

7. gill1980

gill1980 Actief lid

Oct 15, 2008
    150
    0
    0
    gefeliciteerd :thumup:

8. Loe

Loe Niet meer actief

Hallo Sam, wij waren van de zomer op vakantie in griekenland en ook wij hadden een blauw streepje op de 2 voor 5 euro testen van kruidvat. Ik weet niet welke je gedaan hebt, maar de streep hoort roze te zijn. Blauw is een foutdruk........wij waren helaas ook, en zeker in de vakantie, een van de ongelukkigen hiermee.

Share This Page