Hoi hoi, Het onderwerp zegt het al. Wie is er op dit moment ook een aantal dagen overtijd, maar heeft nog geen positieve test in handen gehad? Het duurt al zolang voordat je kunt testen , is het zover, negatief en dat 4 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden. Zouden de nog komen of blijven ze weg. Over een aantal dagen nog maar een keer een testje. Wie heeft dit ook? Edit moderator: verplaatst naar Zwanger worden -> Ovulatie en zwangerschapstesten
Hier nog één, al een aantal dagen over tijd maar nog geen inderdaad! Al een aantal negatieve testen gehad, maar dat valt iedere keer zo tegen... Dit is pas m'n eerste ronde dus alles is mogelijk, ook dat de pas wat later komen! We blijven hopen..
Jah hier ook. Geen ongi/nega test. Als je kijkt bij topic: Misschien zwanger? kom je nog meer kandidaten tegen... Succes!
Bij mij ook nog steeds negatief. Net even met de HA gebeld, die gaven aan, test over een week nog maar een keer. Had ik wel verwacht, maar toch even proberen. Ga volgende week maandag nog maar is testen.
Dat zeiden ze tegen mij ook toen ik 6 dagen overtijd was en de volgende dag werd ik ook inderdaad ongi
Hoi Ik heb ook hetzelfde al 6 dagen overtijd Vanmorgen een beetje bruinverlies, maar de rest van de dag weer niks 4 dagen geleden laatste test gedaan, vind het nu weer moeilijk om een test te doen En ik denk zelf dat ik het beter met ochtend urine kan doen Heb ook bijna geen symptonen Gr
Hier ook eentje... Zwaar irritant, maar het blijft afwachten... Ik ga op zn vroegst zaterdag een test doen en ik hoop dat ik sterk genoeg ben om nog 2 weken te wachten zelfs. Ik wil niet weer een negatieve test, dan liever ongesteld!
dag dames... ik heb hetzelfde....vanmorgen getest, maar helaas negatief. verder nergens last van. geen klachten voor ongi ofzo...heel vreemd. maar ja we wachten nog maar een weekje
halloooo allemaal ik ben weer terug van weg geweest... nou ik ben 7 weken en 1 dag overtijd...... en ik test nog steeds negatief... Groetjes tessa
Snik ik ook.. heb altijd standaar cycl. en NOOIT over tijd.. heb innestelingsbloeding gehad..alles erop en eraan... en negatief ben 2 dagen over tijd.. heb iedere dag een test gedaan Bah word gewoon ERG vervelend van deze situatie
Nou ik heb nu bruin/rood verlies! Dus einde oefening Baal vreselijk maar goed! Nieuwe rondes nieuwe kansen
Nou Babs.... dan ben je niet alleen hoor! Hier ook zo... Gisteren avond zijn de gekomen.... Dus nieuwe ronde nieuwe prrrrrrijzen! Groetjes Cynthia
jammer babs en cyntje...op naar de volgende ronde! met hopelijk goeie kansen voor jullie... Ik wacht nog steeds op de duivels...
Ik ben ook nog steeds aan het afwachten... slopend dit :-s voor de dames die ongi geworden zijn, jammer en veel succes deze nieuwe ronde!