Ik kan gewoon niet meer wachten.. rond de 8e is mijn NOD en ik heb bijna al een dikke week kwalen. Zoals; vervelende hoofdpijn Steken onderin mijn buik buikpijn Witte afscheiding Vroeg moe Wat denken jullie? Zou je echt niet eerder kunnen testen als je van al dit soorten zwangerschapssymptomen hebt?
En dan (4 dagen voor nod) is het vaak nog turen... Ik zou gewoon wachten, dan weet je het tenminste zeker. Klachten zeggen mij niet zo veel, die had ik helaas ook in praktisch alle rondes dat in gewoon ongesteld werd... Maar wie weet, succes iig!
Sorry hoor,maar volgens mij snap jij je hele lijf niet!!! Je hebt de laatste 3dg allemaal tegenstrijdige berichten gepost en snap nu zelf niks meer van je verhaal. 22 oktober: Poosje terug was ik aan de Prednisolon voor mijn astma. 2 weken terug wel Ongesteld geweest beetje rood met bruin bloed, weer aan de pil begonnen.. maar deze week toch weer wat bloed verloren.. helderrood.......Wat denk jullie, zou ik zwanger zijn? 25 oktober: Ik heb wat zwangerschap kwaaltjes vandaar dat ik gister 2 testen heb gedaan. De eerste 's ochtends gelijk met ochtendurine, het 2e streepje was eerst wit.. later toen ik weer even keek, was er een heeeel licht roze streepje te zien. Wou er een foto van maken, maar niet op de camera te krijgen.. zo licht! 25 oktober: Het is bijna mijn NOD.. Vorige test was een ontzettend licht streepje te zien.. begin deze week, was met ochtendurine een licht streepje te zien en 's middags zonder ochtendurine geen streepje. Dus heeeel spannend wat het nu zou zijn. 26 oktober: wie heeft er wel eens getest: 's avonds en 2 dagen voor NOD en wat was toen de uitslag? Begin deze week had ik een heeeeeel licht streepje, haast niet te zien. Nu kan ik eigenlijk niet meer wachten.. 29 oktober: Begin vorige week had ik met ochtendurine een heeeel licht streepje ( bijna niet te zien ) en kwam iets later.. dus ik ben nu een week verder en wil voor de zekerheid nog even een x testen. Zodat ik wat meer weet.. 29 oktober: Ik probeer het te berekenen maar weet niet zo goed vanaf wanneer.. 12 oktober werd ik ongesteld tot 19 á 20 oktober.. toen stopte het 2 dagen en toen verloor ik weer een beetje bloed ongeveer 1 á 2 dagen.. 29 oktober: 7 oktober, moest ik ( als ik aan de pil zou zijn ) stoppen met de pil ik ben het ongeveer 4 á 5 dagen daarna ongi geworden dus laat maar zeggen.. rond de 12e.. Toen ben ik een week ongi geweest.. daarna stopte het en 2 dagen later heb ik weer even 2 dagen gebloed.. dus ik weet nou niet precies wanneer me ovulatie was of is? 30 oktober: Ik ben ongesteld geweest van 12 okt. tot 19 okt. Ik snap het even niet meer haha. Want van 7 oktober tot 14 oktober was mijn stop week ( als ik de pil zou slikken die tijd ) maar ik werd dus vrij laat ongi. Ik snap hem even niet meer, wanneer zou ik nou kunnen testen? Vorige week zaterdag hebben we voor het laatst sex gehad.. Mijn partner zit ik vervelende diensten dus nu nog geen tijd meer voor gehad. Of zat ik toen tijdens mijn eisprong en moet ik vanaf vorige week zaterdag 14 dagen wachten? Vandaag: Als ik aan de pil zou zijn.. was 7 okt mijn stop week en begon ik anders de 14e weer aan de pil. Maar ja omdat ik dus de pil nu niet slik.. werd ik de 12e pas ongi tot de 19e .. Anders was dus nu alweer mijn stopweek als ik wel gewoon zou slikken.. Maar ik ben nu dus nog niet ongi.. terwijl ik a.s. maandag anders weer de pil moest gaan slikken. Hoe werkt het nou dan, kan ik nu testen.. of omdat mijn ongi nu deze keer langer duurde moet ik later testen? Ik snap het echt even niet haha! Heb wel steken onderin mijn buik mag af en toe vlagen buikpijn.. zo ineens bloedneuzen met het niezen.. En dan nu DIT topic!!! Ik begrijp er helemaal niks meer van.....de andere wel??
Ik kom op deze site voor vraag en antwoord en niet voor belediging! Als ik mij onzeker voel en nog niet eens iets kan vragen.. dan hoef ik hier ook niet weer te komen op zwangerschapspagina.nl Wat heb ik hier aan als ik gewoon om een antwoord vraag ik vraag niet om gezeur! Laat maar ik zoek het zelf wel uit!
Ja om iemand een beetje een goed advies te geven moet je even "terug spoelen" En had al op meerdere topics gereageerd
Ik kom op deze site voor vraag en antwoord en niet voor belediging! Als ik mij onzeker voel en nog niet eens iets kan vragen.. dan hoef ik hier ook niet weer te komen op zwangerschapspagina.nl Wat heb ik hier aan als ik gewoon om een antwoord vraag ik vraag niet om gezeur! Laat maar ik zoek het zelf wel uit!
Ik Vraag om uitleg zodat we je kunnen helpen. Jij maakt het jezelf zo moeilijk hoor! Maar voor mij ook prima hoor,ik heb niemand beledigd...
Ohjeeee jij verwacht van mij gewòòn een antwoord?? Wat ben jij brutaal zeg!! Maar ik ga net zo verstandig zijn als de meeste dames hier op het forum en niet meer reageren. Het beste Lady!!!
Dames jammer dat er zo gereageerd wordt een vraag is een vraag en een ieder heeft recht op een normaal respectvol antwoord. Sterker nog domme vragen bestaan niet. Deze doe ik op verzoek op slot.