Hoi dames, Hoe zijn de meegroeibh's van de Prenatal? Zitten je borsten dan wel goed in vorm, want volgens mij hebben deze bh's geen beugel? Krijg je daardoor geen hangdingen? Groet
Ik heb hem en hij zit erg lekker. Ik krijg er geen hangdingen in maar als ik een strakker shirtje aanheb doe ik een gewone voorgevormde bh aan. Die past niet meer optimaal, maar ach...
ik heb er ook een maar vond hem niet zo geslaagd, vanwege dat na een aantal weken de bh in de breedte niet meer goed paste en dus niet echt meegroeide. hij geeft wel veel steun hoor, dus zeker geen hangborsten krijg je daarvan. er zitten geen beugels in omdat de beugels slecht zouden zijn voor het ontwikkelen van de melkklieren heb ik me laten vertellen. ik heb er later een bij de Belly B gekocht (zwangerschapswinkel) een dure en die groeit beter mee en heeft een extra stukje voor wanneer je `breder `wordt.
Ik heb er een in het zwart en een 1 in het wit. Ik heb maat E dus je zou denken dat het zooitje aardig is gaan hangen...maar dat is in shirtjes absoluut niet te zien hoor. De BH's zitten heerlijk....er zit inderdaad geen beugel in maar dat is alleen maar goed voor je borsten. Ik heb er wel eentje genomen die lekker strak zit zodat ik goeie versteviging heb.
Ik moet heel erg wennen aan die meegroei bh's. Ik heb er inmiddels 2 maar ik heb ze niet zo heel veel aan. Mijn borsten zijn niet echt mega, een grote cup C had daarvoor een A cupje, dus ik heb ook 2 gewone voorgevormde bh's cup C met beugels gekocht en die zitten nog het lekkerste. Waarom mag je eigenlijk geen bh's met beugels dragen? Veel liefs Nataly
Omdat je borsten vaak best veel groeien kan je het beste een meegroei bh dragen. Ook knellen deze de groeiende melkkliertjes niet af. Er bestaan wel speciale zwangerschap beugel bh's.
in heb begin nog mijn oude beugelbh's aan gehad maar dit ging echt niet lekker zitten. Dus toen maar aan de meegroeibh's... nou ja meegroei.. ik heb ook 2 voedingsbh's vaak aan, zitten wel lekker maar idd in de breeedte groeit de bh niet mee. Kun je bij de hunkemuller gemakkelijk zo'n tussenstukje voor kopen, geen probleem! mijn cup is niet mee gegroeid volgens mij maar de omvang wel, en toch zijn ze nu ook wel wat gaan hangen hoor maar ja, dat hoort er bij! ik wil niet weten hoe ze na de bevalling en borstvoeding er uit gaan zien!
Nee, absoluut niet! Ik droeg altijd beugelbh's met voorgevormde cups zeg maar. Die meegroei-bh van de Prenatal heb ik ook, maar ik vind het een lelijk (da's nog niet het ergste) ding van slappe stof (polyester). Je tepels schijnen er ook doorheen (maar daar merk je niks van met een trui aan). Ik vond hem gewoon niet lekker stevig. Hij ligt werkloos in de kast, maar voor 18 euro mag dat. Ik heb nu katoenen sportbh's van Triumph gekocht, heel lekker! Ze raden beugelbh's af omdat je die beugel op je melkklieren drukt en je zo een ontsteking kunt krijgen.
Ik vind m erg goed zitten, alleen nu mijn buik erg dik is zit hij een beetje te strak, dus heb er zo'n stukje tussen aan de achterkant. Ik vind zonder beugels wel lekker zitten, krijg er geen hangtieten van ofzo
Ik heb de bh's van Anita, zowel zwangerschaps als voedings bh's en het ziet er niet net zo mooi en stevig uit als met normale beugelbeha's maar zijn wle beter voor je borsten. Vooral als je straks bevallen bent en borstvoeding wil gaan geven, moet je geen beugels dragen. Dat kan niet alleen voor ontstekingen zorgen (de melkklieren zitten ook in je oksels en de melk kan dan niet goed stromen) maar is ook nog eens erg pijnlijk.
ik heb ze onlangs gepast, maar het zat voor geen meter, nu heb ik ook wel een grote maat en draag dan ook alleen beugelbeha's omdat het er anders niet uitziet. vond er ook geen steun in zitten. nu maar 2 meegroeibeha's van anita besteld,met beugel, die zaten toch het mooiste. joyce
Ik vroeg ook om een meegroeibeha bij de hema en de medewerkster (een al wat oudere dame) gaf aan dat die eigenlijk helemaal niet bestaan en dat ze echt niet helemaal meegroeide. Gewoon een voedingsbeha gelijk kopen, hoeft dat ook niet meer.
Ik heb juist van de Hema een aantal meegroeibeha's. In het begin 2 gekocht en toen ik wat verder zwanger was, heb ik er nog 1 aangeschaft, ik vind ze erg fijn zitten en heb nog steeds het liefste die aan. Mijn eigen bh's paste ik al heel snel niet meer.
Ik had met 6 weken al 2 maten groter: 90D meegroeigeval. Meegroeien is een verwarrende term, want de onderwijdte rekt echt niet mee hoor. Inmiddels heb ik m'n eigen maatje weer terug en hangen m'n borsten in dat meegroeigeval als theezakkies. Ik vind de stof dus ook wat slap, maar ja, dat zal dan wel zo zijn omdat het meerekt. Gelukkig was ie niet duur; 18 euro, dus daar vallen we ons geen breuk aan!
Die voedingsbeha's van de hema, zijn bijna exact hetzelfde als de meegroeibeha's. Alleen kan bij de voedingsbeha het voorkantje er dus af. Dus ik denk dat je gewoon gelijk een voedingsbeha kan kopen. Zijn ook maar 10 euro ofzo. Zitten trouwens ook erg lekker.