3,5 week na start miskraam alweer ongesteld?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pippins, 12 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Van 17 t/m 23 februari heb ik bloedverlies gehad door mijn miskraam. Nu is dat dus net 2,5 week gestopt, de testen zijn net weer negatief en ik had al een dag of 3/4 steken in de liezen en menstruatiekrampen. Vanaf gisterenavond zie ik wat bloedverlies komen. Ik dacht eigenlijk meer van he???? Zo snel al?? Kan dat?
    Ik was 8 weken zwanger, begon spontaan met bloeden en bij de echo zagen ze geen vruchtje (dus of windei of vroegtijdig afgestorven). Ik had voor de miskraam een cyclus van 28 dgn.

Iemand ervaring mee of dit zo snel al kan? Ben een beetje verbaasd omdat de testen pas net weer negatief zijn.

2. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik was na curretage meteen zwanger, terwijl mijn testen nog positief waren en de gyn zei ook dat het niet kon, maar goed wij hebben altijd heel voorzichtig gedaan en 1 ongelukje gehad waar zwangrrschapsduur mee klopt, dus het kan niet anders dat ik eisprong had met hcg in bloed! Als ik niet zwanger was geworden dan had ik ook binnen 4 week ongesteld geworden

3. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Ik heb op 31/1 een curretage gehad, dacht dat mijn cyclus weer keurig was, want ik leek na 14 dgn mijn eisprong te voelen. Groot was dan ook mijn verbazing dat ik op 21/2 ongi werd. Een cyclus dus van 21 dgn en blijkbaar geen eisprong (ovu testen hadden nog geen zin, want die waren nog vals agv ma).
    Ik wilde zeker weten dat ik nu op tijd zou zijn met mijn ei te vinden en ben op 3/3 al begonnen met ovu testen, die waren eerst negatief en op 4/3 in de avond ineens positief. Op 5/3 ochtend er een cb tegen aan gegooid en die gaf een smiley, dus maar meteen gezellig gemaakt :).6/3 was mijn ovu test ook al weer negatief. Toevallig had ik op 4/3 bloed laten prikken en mijn hcg was toen 5, dat zou de waarde mogen zijn voor een eisprong, blijkbaar vond mijn lijf dat het dan tijd was om maar meteen in actie te komen. Nu test ik licht positief op de zw test, het lijkt gelukt te zijn. Als is de test nog wel erg licht.

Maar om aan te geven, bij mij was de cyclus ook ineens verkort, maar dat was bij mij wel het teken dat mijn eisprong er aan kwam. Het leek net of toen de hcg afnam, mijn lijf het tijd werd voor de laatste schoonmaakronde. Een kleine tip mocht je dus met ovu testen werken, begin op tijd! je weet het nooit.

4. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik ben na mijn curettage van mijn 1ste zwangerschap precies 4 weken erna weer ongesteld geworden en de tweede ronde erna was het alweer raak (deze zwangerschap) het kan dus zeker, mijn cyclus is ook 28 dagen en altijd op tijd, desondanks pcos.

5. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties! Het kan dus gewoon. Mooi. Kunnen we er nu weer voor gaan :) stomme is, dacht eerst nog van hè? Zou ik dan alweer zwanger zijn? Heb normaal nooit zoveel dagen van te voren al klachten. Maar goed, mijn lichaam zal wel even van slag zijn geweest.

Deel Deze Pagina