goedemiddag vandaag echo gehad en nog steeds leeg vruchtzakje Helaas is het wachten nu op spontane miskraam waar ik wel op hoop heel raar maar waar zodat ik geen pilletjes hoef wilde geen curretage inverband met verklevingen achteraf en misschien beschadigingen gyn vond het ook beter zo af te wachten en anders pilletjes aangezien ik op mijn leeftijd toch goed vruchtbaar ben schijnbaar we gaan er weer voor en volle goede moed gaan we voor een mooie zwangerschap en gezond kindje mijn lichaam was zeker nog niet klaar voor het eindresultaat wie weet volgende x wel ons geduld word aardig op de proef gesteld en de risico's wisten we ook maar houd niet in dat we het nu gaan opgeven daar is mijn hoop en vertrouwen te groot voor blijf wel nuchter maar zoals de gyn zei niet opgeven die ene kleine kans kan komen dus doen we dat en mijn positieve ik gaat weer volop werken liefs kaley
ai kaley ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je binnenkort een nieuw wondertje mag ontvangen en het deze keer definitief bij jullie blijft, liefs flyke
Heel veel sterkte. Dat afwachten valt niet mee. Hopelijk is het snel achter de rug en kun je in de toekomst een gezond kindje in je armen houden.
Oh nee, wat vreselijk voor je! Ik hoop voor je dat het allemaal snel op gang komt. Veel sterkte de komende tijd, Liefs Gerlinde
hey meissie idd ik heb precies hetzelfde ik had ook leeg vruchtzakje en moest wahten tot het afkwam maar stuur je ff een pb. groeten joyce sterkte
dank jullie wel voel nog nisk nada wat op miskraam moet duiden misschien komt dat nog mijn symptonen zijn nog gelijk en verlies ook nog niks geen bloeding heb alleen witte afscheiding dus ik denk als het zo door gaat ik donderdag 1 nov toch pilletjes moet om het op te wekken zodat ik vrijdag ermee kan beginnen omdat mn hubbie dan thuis is voor mijn gevoel liever niet alleen zijn dan voel me nog steeds zwanger het is allemaal zo dubbel ook heel raar fijne zondag jullie liefs kaley
@Kaley .denk ook niet dat je het inderdaad alleen moet doen hoor .Het is al moeilijk genoeg .bah zeg . Nogmaals heel veel stertke .. XoXo Rian
goedemorgen even Update hier ....voel nog niks nada alles is nog hetzelfde pijnelijke (.)(.) veel plassen voel me nog steeds erg zwanger ...wachten duurt dus erg lang voordat er iets gebeurt ...... als ik het zo bekijk en voel denk ik toch dat ik donderdag pilletjes nodig zal hebben voordat ik pilletjes gebruik wil ik eerst nog een inwendige echo om er zeker van te zijn dat idd het vruchtzakje echt leeg is en dan het weekend ermee beginnen zou blij zijn als het achter de rug is dan kun je verder nu heb je steeds het dubbele gevoel nog ook omdat je het nog niet kwijt bent ik wil verder hoe dan ook en opnieuw proberen voor een klein wondertje lieve woorden van iedereen dank jullie wel...heb het bericht gelezen van lieselotje dan steld wat ik heb nu en waar ik nu midden inzit weinig voor dat is een peuleschil vergeleken bij wat die fam nu moet doorstaan zo word je weer met je neus op de harde feiten gedrukt dat alles zo dicht bijelkaar ligt liefs kaley wachtend op een miskraam .......
Hallo Kaley, heb vanavond de eerste echo gehad. Uitwendig was er niets te zien. daarna inwendig .... ook niets. Of ik me niet vergist had in de termijn? over 1 week weer terug voor nog een echo. Ze durfde geen 100 % zekerheid te geven dat het mis was. Maar als je nu toch niets ziet dan is het volgens mij echt wel mis. afwachten maar, zit als een zombie in de stoel! Liefs nel
goedemorgen meiden Woensdag nacht miskraam gehad vruchtzakje is eruit gekomen en gisteren de rest ...gisteren voor echo geweest..baarmoeder was leeg zaten alleen nog weefsels dat er vanmorgen en vannacht ook is uitgekomen krampen zijn minder nu vloei nog een beetje De kracht die ik heb is groter dan wat dan ook ik heb alles al moeten doorstaan om eens een klein wondertje van ons samen te krijgen en ik weet diep in mn hart dat het ons eens gaat lukken ......ook al moet ik nog weer een miskraam doorstaan een miskraam is een teken dat het met het vruchtje niet ok was en dan is het beter dat het lichaam het dan van je overneemt om een keuze te maken maar ik denk maar zo en zo is me ook verteld door de gyn heb nog genoeg andere eitjes die wel goed zijn en vandaag of morgen zal er een goeie komen die wel door zet denk dat mijn lichaam zelf wel aangeeft wanneer het de tijd is dat ik zwanger mag worden en blijven de meesten houden ermee op waar ik doorga want ik heb alles niet voor niets gedaan en we hebben ons zelf een tijd gegeven en zolang mijn verstand en mn gevoelens nog ok zijn ermee gaan we door ik ben nu eenmaal een positieveling en zie overal licht waar een ander het donker ingaat mijn kracht is dat kleine wondertje te krijgen en daar zal ik alles voor doen ook al zal het niet in mijn vermogen liggen maar zolang ik nog niet het seintje heb gekregen nu is het genoeg zolang blijven we vechten en hoop en vertrouwen houden mijn lichaam is vruchtbaar genoeg zo te zien ben blij dat het spontaan is gekomen ..kan me voorstellen nela heb ik de hele week gehad ..je leeft tussen hoop en vrees en geestelijk is dat erg zwaar... wens je veel kracht en sterkte knufff liefs kaley
Hey meis, jeetje wat ben jij een sterke vrouw zeg! Ben jaloers op je! Ik hoop dan ook dat jullie weer snel zwanger mogen worden van een nieuw wondertje en dat je het bij je mag houden 9 maandaen lang! Je hebt het zo verdient! Liefs en een knuff... -x-