Gister 2e echo gehad en het vruchtzakje blijft leeg.. Erg jammer want het was meer dan gewenst! Ze vermoeden dat de baarmoeder zichzelf leeg gaat maken, moet over 2 weken terug en dan krijg ik weer een echo om te zien of alles schoon is en zetten ze meteen een Mirena Spiraaltje. ( ben al 2x door de pil zwanger geworden.. ). Ik heb dit alleen verteld aan mn ouders, want de oma van mijn vriend had al van die k*topmerkingen ( zie vorge topics! ) en zit er gewoon niet op te wachten!! Gister was echt een domper, maar ergens denk ik maar zo dat mijn lichaam nog herstellende is van mn laatste bevalling ( 14 wkn geleden ) en dit vruchtje heeft afgestoten omdat mn lijf er gewoon niet klaar voor is. Zo.. moest het even kwijt.
Sterkte meid.... Hoop dat je het een beetje voor jezelf verwerkt krijgt omdanks dat je er niet uitgebreid over kunt praten,
sterkte, ondanks dat je de zwangerschap misschien niet verwacht had, is het natuurlijk ontzettend moeilijk!
ik herinner je nog van je topic over je schoonfamilie En dan nu nog deze pech erbij!!! Nu maar hopen dat ze niet beginnen te zeggen: gelukkig maar enzo! Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies x