Uitetaard weet ik dat allemaal wel hihi...maar ja...kon het toch niet laten Heb alleen mezelf er mee want nu heb ik natuurlijk het idee dat ik niet zwanger ben vanwege die test...en de temperatuur...ja die ziet er wel positief uit toch!?
Ikzelf, Lees net ff je toppic bij.. balen van je test..:x ook al ben je dan nog wel errug vroeg.. Temp van 37.0 is overigens nog steeds mooi hoog hoor! Hou hem daar! x
Wat is tot nu toe trouwens heb naast de temperatuur is: hoofdpijn ontzettend moe oprispingen af en toe een klein beetje misselijk gespannen borsten Maar ik weet dat dit alles bij mij niks zegt, mijn lichaam heeft mij al zo vaak voor de gek gehouden
nee dat is nog te vroeg...ik ga pas aankomend weekend testen of zelfs daarna pas. Ben anders bang voor een teleurstelling, wil zeker weten dat ik overtijd ben... gezien mijn cyclus is dat vrij moeilijk te bepalen dus ik wil het ruim nemen
Maar nou meet ik nog een keer na het drinken van een kopje koffe...dat mag natuurlijk niet en het zal ook wel niks zeggen maar zit nu weer op 37.0
Er is altijd hoop... !! Ik meen het.. Alleen zit er voor jou nu niets anders op dan wachten.. helaas..
Weer een update...vandaag zo,n buikpijn tot huilen aan toe Kan niet omschrijven hoe pijnlijk dat was..vreselijk. Was ongesteld geworden helaas Het zet alleen nog niet door...heeeeel licht en alleen een heel klein beetje op het wc papiertje...dat vind ik wel erg vreemd. Maar het zal vanacht of morgen wel doorzetten.... Maar flink balen in ieder geval Nu dan op naar de volgende behandeling, de clomid heeft dus niet geholpen helaas