Nou denk het wel...wat zou het anders kunnen zijn? Nu iets meer en ook donkerbruin met zwart ertussen..sorry voor de details Maar gewoon nog steeds veel minder dan normaal. Maar zoals ik al zei..het zal vandaag wel los barsten. Hoop in ieder geval dat die enorme buikkramp niet meer terug komt..die was echt niet te verdragen....
Ikzelf, jeetje...het gaat wel raar bij je deze maand... Hoop dat die pijn wegblijft..en het liefst die bloeding ook.. sterkte..
uhm.. eerlijk?? Als ik naar je temp kijk in combi met pijnlijke krampenk vrees ik van niet... sorry..
Nou de menstruatie heeft nu echt goed door gezet hoor Voor de zooooooveelste keer weer een teleurstelling .maar ja..niks aan te doen....op naar de volgende ronde.. Iedereen bedankt voor de meningen, tips enzo...
Getver meis..:x had het je echt gegund..! Succes met de volgende ronde.. nu met hulp van medicatie??? lfs
Hè bah meid! Balen voor je zeg! Ik werd vannacht ook ongesteld, dus voor mij is de hoop van deze maand ook weg.... IK denk maar zo; ooit komt onze tijd! En hoe langer je bezig bent, hoe sneller dat moment komt!