Mag ik nu toch uitgaan van de streepjes? Ik had mijn urine al weggegooid toen de test aan het doorlopen was (doe ik dus ook nooit meer ) Ik denk zelf dat hij positief zou zijn geweest.
Deze dipstick gebruikte ik ook altijd en bij mij werd hij echt nog donkerder dan deze op de foto. Dacht dat CB in de bijsluiter zegt dat je NIET uit mag gaan van de streepjes. Je kunt het natuurlijk ook gewoon even voor de zekerheid doen
Ja dat sowieso zusje 😉 Alleen deze cyclus lijk ik mn ei niet te kunnen vinden. Normaal gesproken heb ik op dag 15-16-17 uiterlijk mijn knaller. Hoewel de dipsticks niet meer donkerder worden dan op de foto, heb ik daarnaast wel steeds een positieve cb digi gehad. Vandaag al op dag 22 dus ik wacht met smart.
Liepen je dipsticks wel mooi op en nu weer af? Dan zou ik toch van je piek uitgaan.... Het enige wat je nu kunt doen, is afwachten... (en duimen)
Ik checkte de streepjes bij CBD altijd achteraf en als ik een piek had dan was de teststreep gelijk of donkerder dan de controlestreep. Dus als ze minimaal gelijk zijn dan zou ik van een piek uitgaan.
Ik ben ook op mn ei aant wachtenen gebruik ook deze testjes en ik denk dar je er wel in de buurt bent maar hij is nog nieg positief. Denk/hoop morgen voor je
Bedankt allemaal voor het meekijken! Ik ga vanavond laat nog een testje doen en dan zullen we het wel zien.