Sinds het begin van mn zwangerschap ben ik al twee keer van cupmaat veranderd. Ik koop elke keer maar twee bh's in de nieuwe maat, omdat ik er niet teveel geld aan uit wil geven (wetende dat het maar tijdelijk is), maar twee BH's moet ik toch op z'n minst wel hebben (ééntje in de was, ééntje aan). Nu zit sinds deze week mn BH voor de derde keer niet meer goed, dus moet ik weer een nieuwe maat . Ik ben nu 22 weken, dus hopelijk is dit dan wel de laatste keer, maar ja dat is niet per sé gezegd natuurlijk. Tijdens mn vorige zwangerschap heb ik trouwens maar één keer een andere maat aan moeten schaffen en die zat de hele zwangerschap goed, dus ik had dit niet verwacht. Heeft iemand een goede tip hoe ik hier (financieel) efficiënter mee om kan gaan. Bestaan er ook meegroei BH's ofzo? Ik geef mn geld eigenlijk liever aan leuke spulletjes voor de baby uit dan aan steeds dezelfde BH's in een andere maat, maar als ik mn borsten nu niet voldoende ondersteun eindigen ze na deze zwangerschap misschien ergens tussen mn knieën . Hoe doen jullie dit?
Van de hema (kan je online ook kopen) heb je meegroei bh's kosten rond de 12 als ik t goed heb in de kleuren zwart en wit, lijken een beetje op sport bh's
Ik heb vrij snel in mijn zwangerschap mee groei bh's van de hema gekocht..tot nu toe zit het goed maar ik ga niet het einde van de zwangerschap halen.. Misschien dat je hier iets aan hebt??
Zwangerschapsbh's rekken flink mee en hebben 6 rijen sluithaakjes.. Kost wel wat (die van mij was bijna 50 euro) maar ik draag 'm dan ook al de hele zwangerschap. Voordeel is ook nog dat het ook een voedingsbh is, dus als de bv lukt heb ik er nog langer plezier van.
Ik heb een bh-verlengstukje ertussen gedaan. Kost 3,99 excl verzendkosten voor 2 stuks.. Eigenlijk zou ik wel een cupmaat (of 2) groter moeten hebben maar vind het echt zonde van het geld Nu zitten ze in ieder geval niet strak meer en ik denk dat ik me er wel mee ga redden.. hoop ik..
Net als LCLL.. Ook voedingsbeha, rond de 20e week gekocht en doe het er nog steeds mee, kan ze als goed is gewoon blijven dragen als de bv lukt. Zitten heel fijn en stevig, die van mij kosten 30 euro.
Ik heb de laatste maanden geen nieuwe meer gekocht...ben van 75DD/E naar 80F gegroeid, heb bij H&M en Zeeman een paar bh's in 80E en 85E gekocht en 1 voedingsbh in 80F, maar die heb ik nog niet gedragen, alleen gepast. Ook van H&M voor 20e. Als borstvoeding lukt bestel ik er nog een. Gewone zijn niet helemaal de juiste maat, maar jammer dan hoor. Hangborsten heb ik al vanaf mijn tienertijd, familietrekje. Een goede bh in mijn maat is zo duur dat ik daar liever in investeer na de borstvoeding, als ik weet op welke cupmaat ik dan zit.
Ik heb meegroeibeha's besteld via internet. Niet duur en zitten prima en stevig. Pas als de baby geboren is wil ik een voedingsbeha kopen. Het is allemaal best duur, vind ik, en nu groeien mijn borsten nog steeds volop
En welke merken of winkels halen jullie die voedingsstoffen of meegroei bh"s? Bij mij wordt nu al krap maar zo vroeg in zwangerschap dat ook graag 1 wil die langer mee kan. Heb wel al grotere maat van mezelf dus zoiezo altijd al ellende fijne te vinden (nu 95f)
Hier op aanradenvan lcll gekeken op lingerievoortwee.nl! Heb nu twee bh's in grote maat 85G, voedingsbh's. Liefs,
Ah meegroei bhs bestaan dus wel . Ik moet zaterdag toch naar de Hema, neem ze dan gelijk mee! Met een stuk ertussen zetten red ik het helaas niet. Heb het al geprobeerd, maar dan snijdt de bh nog steeds zo in mn borsten dat ik er rare rode vlekjes aan overhoudt. En die zwangerschaps en voedingsbhs worden dan wel heel duur als je ze steeds moet vervangen door iets grotere. Schaf liever pas bij 36 weken ofzo een voedingsbh aan. Dan weet ik dat ie goed blijft zitten.
Ik had nog een goede BH van mijn pre-borstverkleinig van 3 jaar terug. Die draag ik, heb een meegroei-bh van de hema en heb ook een verlengstukje aan een sapph bh gezet...die drie wissel ik af. Ik mis m'n mooie bh's wel een beetje maar ach, tis voor een goed doel
Bij verscheidene babyzaken waar ze ook positiekleding hebben, verkopen ze ook meegroeibh's. Ik heb er eentje van het merk Anita. Zit perfect. Ik wissel hem af met mijn voedingsbh, ook van hetzelfde merk. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat!