Zou het eindelijk zo ver zijn?!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lottepotje, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

2. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    dankjewel lieve dames!

Heb vanmorgen weer een testje gedaan.. en moet gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg turen om maar iets te zien! :(:$ Hoe kan dat nou?!! Potverdikkeme! En as. Dinsdag komt moeders voor moeders langs.. straks komt ze voor niets :(

3. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Van harte m!eid alle gel!!uk gewenst!

4. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Heb je misschien een foto?
    Bah wat een onzekerheid zo hè!
    Waren je testjes eerst donkerder?

5. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Ooh nee, dat is schrikken, had je eerst duidelijkere testen dan deze dan?
    En heb je misschien een foto?

6. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Ja had ze eerst duidelijker 😔ik doe straks ff een foto erbij rond 19:00

7. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Zojuist bloeding gehad.... 😔Jammer..

8. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ach nee....!!Sterkte!!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hè getver meid!!
    Sterkte:(

10. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Ah nee!
    Maar een continu bloeding? Of ongesteldbloeding? Of een beetje bloeding?
    Meis, sterkte voor nu!

11. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ooh nee!!:'( sterkte! !

12. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Hee dames bedankt voor jullie berichtjes!
    Gister half 5 een erge bloeding met krampen en daarna vrijwel niets meer.. Nu nog ietsjes. Ik ga er vanuit dat na gister alles er wel uit is gekomen. Schouders dr onder en op naar de volgende ronde 😔 liefs

13. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    :( super balen meid ... ik hoop dat je snel weer zwanger bent.. sterkte!

14. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    hallo dames!

Nadat ik even een paar dagen alles los had gelaten met betrekking tot zwanger zijn etc. Heb ik vanmorgen een testje gedaan om zeker te weten dat al het HCG uit mijn lijf was. En natuurlijk als bevestiging om vol goede moed weer te gaan klussen aanstaande maand! Hopelijk heb ik dan voor mijn verjaardag (2okt) een positieve test!:D

Maar... Ik heb nog steeds een licht lijntje op de test? :( .. Snap er helemaal niets meer van! Nu ff schunnig detail.. ik zag op mijn tamp. dat deze niet van boven af was bebloed maar aan de zijkant.. bovenkant was gewoon nog schoon?..:( Hopelijk kunnen jullie mij even met de beide benen op de grond neer zetten want ik blijf maar rare dingetjes zien volgens mij..:(

15. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    He Lotte , je hcg is na een vmk nier ineens laag dus een licht streepje kan nog heel goed mogelijk zijn ondanks dat er niets meer is. Ik hoop voor je dat her de volgende keer blijft plakken. Vaak na een mk ben je sneller zwanger zeggen ze.. sterkte meid

16. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Hee liza, bedankt voor je reactie, dat had ik ook al in mijn hoofdje.. het streepje is nog net zo duidelijk als op de kruidvattest van 19 augustus. Daarna had ik met dezelfde urine een positieve clearblue test 1 a 2 wkn.. vandaar dat het zo dubieus is.. :(

17. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Heb even bij gelezen, en wat vervelend om te lezen dat je blijdschap zo ruw verstoord wordt door stom bloed!

Mocht je toch twijfelen of er wel/geen zwangerschap zou zijn, dan kan je altijd even langs de vk voor een echo. Bellen met het verhaal, en zeggen dat je jezelf gek maakt en of ze even willen kijken of je 'schoon' bent, of misschien toch nog zwanger.

Ik hoop natuurlijk op het laatste, maar het zou in ieder geval duidelijkheid geven!

Sterkte!

18. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik sluit me aan bij LBlue
    en dan zullen ze waarschijnlijk zeggen dat ze toch nog niks kunnen zien maar ....ze kunnen wel de verandering in je bm zien bij inwendige echo. miss nog geen vruchtje met hartje maar wel iets hor. gewoon duidelijk uitleggen dat je bloedingen hebt en erg onzeker bent.
    het bloeden kan ook komen van de doorbloeding in je baarmoeder. of hematoom.

de test zou wel lichter moeten worden als het mis is gegaan. en de cb heeft echt wel redelijk wat hc nodig op positief uit te slaan.

succes meid!!! en sterkte !
    ik hoop dat het positief voor je afloopt allemaal!!!

19. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Sterkte meid. Als je test nog net zo duidelijk is dan je test van 19 augustus kan dit weinig goeds betekenen. Mocht je alsnog zwanger zijn zou je toch wel een knaller moeten hebben hoor. Er kan nog een restje HCG achterblijven. Is het bloeden inmiddels gestopt? Ik heb zelf nog 3 weken positief getest na mijn missed abortion en curretage (ik was wel al 10 weken). Gewoon even de gyn bellen en vragen voor een echo.

Deel Deze Pagina