vrijdag avond 19.00 had ik een positieve ovulatietest, vanavond kunnen wij pas voor de eerste keer klussen sinds deze week. Hebben we deze ronde nog kans?? lees overal verschillende berichten dus kom er niet wijs uit volgens mij al net te laat om nog een beetje een redelijke kans te hebben ?
In de bijsluiter staat gemeendschap 24 uur na positieve test maar binnen 48 uur dus volgensmij maak je nu nog wel kans
Sperma doet er gemiddeld 12 uur over om op de plaats te komen waar ze kunnen gaan liggen wachten, om het maar even heel makkelijk te zeggen. Dus ik persoonlijk denk ook dat je dan op het randje zit. Een eitje blijft dan ook nog even leven dus dat scheelt weer een paar uur. Het is een gedoe dat zwanger worden.
Ik heb het zelfde ik heb zaterdag een positieve ovu test gehad en heb vanochtend pas geknuffeld ... Geen idee of dit nog zin had want heb voor zekerheid ovu test gedaan en die was alweer stukje lichter.. vervelend he vooral als je dan bedenkt day je weer een hele maand moet wachten .
In theorie zou het nog kunnen. Je eitje springt tussen de 24 -36 uur. Maar er zijn ook uitzonderingen. Plus je eitje leeft nog 24u (wel verminderd vruchtbaar de laatste uren). Je zit dus op het randje. Heb je je eisprong gevoeld?
nee helaas geen eisprong gevoeld , vandaar de twijfel Ik voel wel altijd wanneer het eraan zit te komen, en die dag is de ovu test dan ook knal positief ( vrijdag dus ) zondag test al stukken lichter dus geen idee wanneer ei geweest is. afwachten nu dus en anders op naar volgende maand