Hallo allemaal! Ik heb even een vraagje, want ik kom er zelf niet meer uit.... 9 september was ik voor de laatste keer echt ongesteld, zoals ik het altijd ben. 3 oktober kreeg ik buikpijn en slijm met rode sliertjes... vanaf 4 oktober heb ik een week lang roze afscheiding gehad bij afvegen. Er kwam maar niets in mijn maandverband... wel heb ik toen 1 dag echt bloed gehad, 8 oktober. Deze week hebben we ook geklust zonder rubbertjes. Verder hebben we het de maanden ervoor veilig gedaan. Vanaf toen, niets meer...... Ben ik toen echt ongesteld geweest en moet ik vanaf 4 oktober tellen?? Ik wil wel testen, maar ik wil eerst zeker weten wanneer m'n NOD is.... Ze hebben me de laatste tijd al zo vaak voor de gek gehouden... O ja, ik gebruik vanaf 13 oktober foliumzuur, omdat we er begin december voor wilden gaan. Ik weet niet of dat dit invloed heeft.... ?? Alvast bedankt!! Groetjes, Duckertje
Foliumzuur heeft geen invloed op het wel of niet zwanger worden.. Wanneer ik je verhaal lees zou ik idd uitgaan van 4 okt. Met testen kun je misschien het beste wachten tot je langste cyclus voorbij is.. Veel succes!
foliumzuur heeft er indd niks mee te maken dat slikken we allemaal als het goed is al een tijd lang haha ... ik zou ook wachten tot je NOD na 4 okt moet komen
Oke, dus jullie zouden uitgaan van 4 oktober en er dan mijn langste cyclus bij optellen?! Ik word het echt wel beu, heb al meer als een week ongi-kramp en er komt maar niets.... erg frustrerend!! Bedankt!! Groetjes, Duckertje
Iemand misschien nog een idee? Nog steeds geen bloed.... Wel al anderhalve week heel veel buikpijn!! Groetjes, Duckertje