Ik heb mezelf deze cyclus gedwongen me afzijdig te houden van het forum en dat is tot nu toe aardig gelukt... Tot ik vanochtend op 11dpo deze test in handen had. Foto is gemaakt na ongeveer 10/15 minuten. Wat denken jullie?
Bedankt dames! Ik ben een beetje van m'n à propos, de afgelopen maanden was ik de hoop dat zwanger worden nog zou lukken helemaal verloren. Als ik nu zwanger blijk, kán het blijkbaar in ieder geval nog wel. Alleen dan nog zwanger blíjven... Een streepje zoals ik hem nu zie heb ik al heel lang niet gezien, ik heb een beetje hoop...
Ik zie zeker wel iets, maar twijfel of ik hem niet te dun en grijs vind. Ik vind het moeilijk te beoordelen zo vanaf de foto. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen!!
Waarom zijn droge testen zoveel moeilijker op de foto te krijgen dan natte? Heb een poging gedaan, zo voor m'n neus zie ik een "duidelijk" streepje, even dik als de controlestreep en volgens mij niet grijs... Maar het kan aan mij liggen. Ben zo bang dat ik weer valse hoop heb!
Ik zie hem duidelijk hoor. Als de streep in het echt duidelijker is dan op de foto dan is er geen twijfel lijkt me. Spannend voor je zeg!
In het echt zie ik hem zonder draaien en turen of kunstmatig licht of vreemde invalshoeken en ik hoef er ook niet met de neus bovenop te zitten, op een halve meter afstand zie ik het ook... Ik ga zometeen nog maar even een paar testjes bij halen denk ik...
Klopt helemaal, daarom probeerde ik me deze cyclus ook afzijdig te houden van alles wat met zwanger worden te maken heeft... Maar drie dagen hou ik nu niet meer vol hoor ha ha.