Dag 46 in cyclus (gem. 34 dagen) test negatief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Stamp, May 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stamp

Stamp Lid

May 9, 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij zijn nu ongeveer een half jaar bezig met zwanger worden. Daarvoor al 1,5 jaar gestopt met de pil.

Heb een onregelmatige cyclus en gem. Van 34 dagen, maar de laatste 4 periodes ongeveer 30 dagen. Langste periode was vorig jaar 52 dagen en kortste 27. 2 x een periode van 42 dagen en verder redelijk gemiddeld.

Momenteel zit ik op dag 46. Voel me moe, gevoelige borsten en buik rommelt al twee weken.

Al diverse testen gedaan en tot gisteren negatief. Gisteravond kruidvattest gedaan en heeeeeel licht streepje. Gekeken bij anderen en daar blijkt dat het zelfs al is het erg licht een goed teken kan zijn. Vanmorgen weer getest, volgens mij een licht streepje maar wel lichter dan gisteravond. Net cb digital gedaan en die zegt nu niet zwanger.

Weet niet zo goed wat ik het beste kan doen. Hoop natuurlijk zwanger maar wil m.n. Van onzekerheid af.... Of menstrueren of een antwoord. Wie heeft ervaring. Wat te doen? Hoeveel tijd tussen de testen laten? En wat met de hele lichte strepen op de kruidvattesten?

2. Stamp

Stamp Lid

May 9, 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is foto test vanmorgen

Attached Files:

3. sita90

sita90 Niet meer actief

Volgens mij zie ik het streepje hoor:D kun je een rechte foto maken? cb digital heeft meer hcg nodig dan kv testen, dus daar zou ik even mee wachten tot je een duidelijke streep hebt op je kv testen... succes.:D

4. Demino

Demino Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    2,778
    287
    83
    Ik zie ook iets!

5. Stamp

Stamp Lid

May 9, 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb helaas niet recht van boven. Heb er wel 1 maar die is na meer dan 30 min. Plaats er zo 1 van gisteravond. Ga morgenochtend weer een kruidvat test doen.

Wat m.n gek is, ik dacht dat mijn eisprong was toen ik in het buitenland zat. Had het idee dat mij. Cervix slijm toen een beetje a la eiwit was. Had mij er deze periode dus helemaal geen rekening mee gehouden en dan nu al die verwarring.....

Dank voor jullie lieve en snelle reactie, stelt mij gerust dat ik geen hysterische gek ben...

6. Stamp

Stamp Lid

May 9, 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is de test gisteravond maar wel na ongeveer 10 min.

Attached Files:

7. Stamp

Stamp Lid

May 9, 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit zijn beide testen, de bovenste is gisteravond, onderste vanmorgen.

Attached Files:

8. sita90

sita90 Niet meer actief

meid, deze zijn positief hoor! gefeliciteerd:D...

9. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    zo begonnen mijn testen ook! ik zou even wachten en zondag er weer een doen dan is die vast duidelijker! succes

10. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Nou ik zie toch echt wel iets!
    Het kan zijn dat je in de avond duidelijker test. Had ik ook.
    Over een paar dagen zou hij dan wel duidelijker moeten zijn!

11. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Ik vind ze ook positief:):) gefeliciteerd!!

12. Stamp

Stamp Lid

May 9, 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denken jullie echt???

Doodeng dit :$. En geduld is niet bepaald mijn beste eigenschap. Vannacht ook super slecht geslapen omdat ik de test in ochtend wilde doen. Heb nog 2 kruidvat testen liggen en 2 cb digitaal dus kan t weekend door.

En kunnen dit geen indroogstreepjes zijn?

13. Humtum

Humtum Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    1,046
    30
    48
    Noord Brabant
    Ik zie een licht streepje!
    Voorzichtig gefeliciteerd!
    Hoop dat hij overmorgen nog mooier is

14. sita90

sita90 Niet meer actief

Ik denk niet dat dat indroog streepjes zijn hoor! Je bent gewoon pril zwanger! Inderdaad, je komt het weekend wel door. Succes met testen morgen, show je de test hier even? :D

15. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Toch spoedig een digitale met indicator doen :)

16. Stamp

Stamp Lid

May 9, 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi itest,

Dat is het hem nu juist, vanmiddag digitaal gedaan die die zei: niet zwanger. Dat maakt de boel zo onzeker.... Pffff geduld hebben... Respect voor iedereen die dit al vaker heeft meegemaakt.

17. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

May 28, 2012
    1,051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Ik zie ze ook duidelijk!! Voorzichtig gefeliciteerd! Hoop dat ze mooi voor je gaan oplopen!

18. sita90

sita90 Niet meer actief

bij zo'n streepje zei mijn cb ook niet zwanger, wacht nog 2 dagen en dan zal hij vast zwanger aan geven ;)

19. Stamp

Stamp Lid

May 9, 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie support, morgenochtend testen.... Ik zal hier een foto posten!

20. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Spannend! Ik zie zeker een streepje.. Beste op die na 10 minuten.. Lijkt ook goed roze..

Share This Page