Jaa gefeliciteerd!! Wat goed!! Hopelijk nu een plakkerd!! Ik ga voor je duimen! Ik zit inmiddels ook weer op de wachtbank! Eindelijk weer een kortere cyclus 11 mei is mn nod, dus ik moet nog eventjes wachten. Laten we hopen op Moederdag een positieve test en geen ongi!
Dank jullie wel meiden!! We zijn zo blij! Herald is zaterdag pas weer thuis maar hij heeft meegenoten via FaceTime en is ook door het dolle. Dat zou toch wel het allermooiste moederdagcadeautje zijn!! Heb je er een goed gevoel bij?
He Mireille, wat zie ik nu? Gefeliciteerd! Eindelijk geen vage lijntjes meer (heb nogal eens met je mee getuurd in eerdere topics), en nu op naar die knaller!
Jaa dat zou het zeker zijn! Heb er geen gevoel bij eigenlijk, niet positief maar ook niet negatief. Ik wacht het maar gewoon af en ik hoop dat ik de komende dagen geen hoofdpijn ga krijgen. Tot nu toe betekende dat altijd game-over. Maar eens moet het lukken zou je zeggen
Meer dan afwachten kun je niet doen inderdaad... Maar eens moet het lukken en er is altijd een kans! Ik duim voor géén hoofdpijn en een mooi moederdagcadeautje!!
Dank je wel Marleen! Je weet dat je testdrang hebt als........je om 21:00 naar bed gaat zodat het dan sneller "morgenvroeg" is. Ik wil streepjes zien. Meeeeeeerr streepjes!
Die z&k testen zijn minder gevoelig dan kv, ik weet het, maar ben gewoon akelig onzeker dus heb toch (met nog dezelfde urine) nog een kv testje er tegenaan gegooid... Is hij opgelopen tov gisteren??
Ja hij is wel donkerder geworden! Hcg stijgt ook maar om de dag, dus hij hoeft niet eens donkerder dan gisteren te zijn Misschien een digi test proberen?
Nee digi test ga ik nog niet doen... Wil eerst de 5 weken halen, misschien dan eentje "voor de leuk". Zou ook wel een leuk moederdagcadeautje zijn toch... Op Moederdag ben ik als alles goed gaat 5 weken en 1 dag.