Herald is thuis! Werd er wakker van dus we hebben samen even een testje gedaan, vandaag is immers ook m'n nod. We zijn zo blij!! Ik sta er heel positief in deze keer, voelt gewoon beter dan de vorige vier keer. Kan niet uitleggen waarom. Het loslaten van de angst dat het misschien toch weer fout gaat lukt nog niet helemaal, maar ik heb er wel vertrouwen in!
Niet half zoveel kwaaltjes als in de niet-zwangere rondes ha ha! M'n linkerborst doet zeer maar ánders zeer. Ben wat weeïg misselijk met vlagen en doodmoe. En hoofdpijn, maar dat kan ook komen omdat de koffie niet meer smaakt en ik normaalgesproken heel veel koffie drink en dus nu de cafeïne mis. Heb menstruatiekrampen (die heb ik al vanaf 9dpo trouwens, je zou dus kunnen zeggen dat ik de innesteling gevoeld heb) en m'n rug doet zeer. Maar verder... Het is allemaal minimaal dus ik mag niet klagen!
Wat denken jullie hiervan? Lopen ze mooi op? Ja toch? De aankomende paar dagen zal ik nog wel akelig onzeker blijven hoor ha ha ondanks dat het goed voelt...