Aommige vrouwen hebben standaard hcg in hun lichaam. De waarde hiervan is dan idd onder de 5 en ze zijn niet zwanger. Wellicht dat jij dat ook hebt? Dat zou alle vage lijnen kunnen verklaren. Komen alle lijnen overigens wel binnen afleestijd, want op je laatste foto is de urinetest al flink ingedroogd.
Ik heb ervaring met de testen van Testjezelf. Helaas geen foto´s meer van. De testen gaven bij mij ook een licht streepje maar ik was niet zwanger. Aangezien je toch een lange cyclus hebt zou de test van predictor toch al een duidelijkere streep moeten geven, die testen zijn erg betrouwbaar.
Alle streepjes binnen afleestijd (na zo'n 2 minuten, de bijsluiter zegt tussen de 3 en 5 minuten resultaat te geven). De testen van testjezelf drogen wel.heel snel op ook, en door het opdrogen worden de streepjes wel donkerder. Mijn kruidvat-testen waren inmiddels ook aangekomen, ook eentje gewaagd, ook hier een vaag lijntje. Maar ik heb me er wel bij neergelegd niet zwanger te zijn; bloed liegt niet. Zou kunnen, van die HCG.. Ik heb me suf gezocht op het internet, maar vind er niets over terug... Maar een andere verklaring is er allicht niet.. 'T is alleen erg vervelend! Alvast bedankt voor het mee turen en denken!
Bedankt iedereen. Ik ben inmiddels gaan aanvaarden dat ik niet zwanger ben; bloed liegt niet. Ik neem vanaf nu dan ook een hele lange test-pauze! Het kost me veel te veel energie. Eerst een 'normale' cyclus afwachten (hopen dat die er snel is!) Gisteren bij het afvegen wat roze-achtige afscheiding en menstruatie-achtige krampen.. vandaag hetzelfde. Het lijkt alleen niet door te zetten... Ik blijf hopen dat het snel op gang komt, gek, hoe hard ik nu naar een ongestelheid uitkijk
Ik duim dat dit de laatste keer is dat je dit hebt en elke lichte streep die je in een volgende ronde hebt, wel van goed hcg is!