Hoi meiden, Ik ga over kleine 2 weken stoppen met de pil. (Strip afmaken) wij gaan voor een 2e kindje. Ik zou dan mij eisprong hebben rond carnavalsweekend. Rekening mee houden qua alcohol? Of is dat niet nodig? Pas rond de bevruchting? Met mijn zoontje was ik 2e maand al zwanger. Ik vind het prima om niet te drinken hoor begrijp me niet verkeerd. Maar als het geen kwaad kan, kan ik 2 of 3 wijntjes drinken. Wat vinden jullie? Of nu stoppen terwijl strip niet op is dan ben ik vlak voor carnaval ongie.
Toen ik zwanger van m'n dochter raakte was ik dronken en nu duurt t al anderhalf jaar, dus ik overweeg juist te gaan drinken Haha nee zou er nu nog niet zo druk om maken, wie weet als t lang duurt. Maar een paar drankjes kunnen echt geen kwijt
Lekker genieten van je carnavals weekend met een drankkie . Ik persoonlijk heb zo iets zo lang ik geen positieve zwangerschapstest in handen heb drink ik in het weekend gewoon een rosetje
je eisprong is nog niet te voorspellen, die kan veel eerder of veeeeel later komen. gewoon lekker een drankje nemen zou ik zeggen, je evt kindje heeft nog geen bloedband
Ik zou gewoon lekker drinken . Ik heb er ook geen rekening mee gehouden. Stopte pas met drinken na de positieve test.