Ik zit vandaag op dag 13. Voelde gisteren wat steekjes en het viel me op dat ik veel slijm had, toevallig vannacht wel gezellig gehad. Vandaag rond 12.30 dacht ik ff kijken wat cb ovutest zegt en ik kreeg tot mijn verbazing een smiley! Normaal test ik pas positief op dag 18 of 19. Afijn ik dacht hij zal wel vals zijn maar net heb ik weer getest en weer een smiley, ik heb ook een action test gedaan maar die is toch niet positief? Is met dezelfde urine trouwens. Klopt dit wel? Bekijk bijlage 458144
die van de action is officieel niet positief want het streepje is niet even donker, maar ik kreeg zelf ook ongeveer zo'n streep tijdens mijn ovaluatie en nooit een net zo'n donkere als de controlestreep. Dus ik zou er toch in combinatie met de cb test voor de zekerheid van uit gaan dat je snel ovuleert
Ik had ook zo'n ovulatietest gister en deze gister hier geplaatst (zie de topic die ik geopend heb) ik twijfel ook of ie positief is. Over 2 weken zullen we het weten hahaha
Whoow echt zo veel nog haha Ik had gisteren (12.30) al een smiley op de cb ovutest he? Alleen was de test van action nog niet positief, maar vandaag dus wel. Gisteravond ook wat lichte steekjes gevoeld daarom denk ik dat vandaag mijn ei zal springen? Dan ligt er genoeg om bevrucht te worden toch?
Die van clearbleu reageert op nog een hormoon toch? 2 extra vruchtbare dagen? Ofzo hoor ik altijd in de reclame.
Ik denk ook dat hij positief is! Hoor van veel hier dat om de dag het gezellig hebben beter is dan elke dag! Veel plezier! Ik had gisteren positieve test en nacht ervoor gezellig gehad met als de hele week om de dag. .... hoop op positief nieuws !
Ik heb de dubbele niet, gwn de normale cb die een smiley aangeeft Sinds 2 uurtjes een flink zeurend gevoel aan de linkerkant van me onderbuik, nu is dat gevoel weg. Denk dat m'n eitje aan t springen is of al is gesprongen.