Net dan toch een nieuwe gedaan...Middag urine dus... Na 4 minuten zag ik dit . Zag m al sneller, maar heb even gewacht met de foto (bovenste) Na precies 10 minuten dit (onderste)
Ik had 2 uurtjes niet geplast en niet gedronken,en had echt een veel duidelijker streep,als s morgens en ook als de morgen erna.
Mijne is ook echt duidelijker dan die van vanmorgen! Overduidelijk roze!! Nog een paar dagen en dan mag ik hopelijk blij zijn!
Vanmorgen nog een kv2v5 gedaan. Die was al donkerder dan die van gisteren ochtend Na een minuut kwam ie al opzetten. Bovenste foto zijn de twee kv testen En toen kon ik me niet meer bedwingen.... Resultaat is de onderste foto
Jeetje wat een verschil met testen he, jou nod pas over vier dagen en al zo mooie digi haha ik durf die niet eens te doen eigenlijk. Maar gefeliciteerd hoor meid
Bedankt! Apart he? Ik vond de kruidvat test in het echt zo overtuigend dat ik dacht ik doe de digi gewoon! Hoopte dat hij positief zou uitslaan, maar was doodzenuwachtig hoor! Volgens mijn tempkaartje ben ik inderdaad nu 9 dpo en was ik met t eerste streepje 8 dpo...
Gefeliciteerd Dubbeltje!! Jij ook al! Wat super. Was een vruchtbaar clubje haha. Hopelijk mag ik snel volgen
Bedankt! Was zeker een vruchtbaar clubje! Bijna allemaal zwanger, alleen helaas niet bij iedereen goed gegaan. Wel bijzonder hoor zoveel in zo'n klein groepje!