Van donker naar licht naar donker streepje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Farite, 27 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farite

Farite Lid

4 sep 2016
    75
    27
    18
    NULL
    NULL
    Hey hallo,

Ik ben een vrouw van 35 bekend met pcos. Nu heb ik al vier kindjes, maar nooit druk geweest met ovulatietesten.
    Mijn eerste zwangerschap werd een miskraam. De tweede werd mijn oudste. Hierna bleef een volgende zwangerschap uit en ben ik door hormoon ehandelingen alsnog zwanger geraakt.

Nu voor kindje vijf opnieuw behandeld met clomifeen. Afgelopen woensdag had ik mijn laatste echo. Hierop waren twee follikels te zien van 18.6 bij 20.1 mm. Super de eisprong zou dan volgen.

En ja dan komt het... ben begonnen met ovulatietesten. Donderdag zo negatief als maar kan. Vrijdag middag positief. Zaterdagochtend heel licht tweede streepje dus lh neemt weer af... zaterdag middag nog een lichter streepje.... vanmiddag een hele dikke streep.

Nu heb ik geen idee hoe dit kan. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Lh stijgt, daalt en stijgt? Dat kan toch niet?

2. Farite

Farite Lid

4 sep 2016
    75
    27
    18
    NULL
    NULL
    Hierbij een foto van de vier testen de oudste bovenaan.

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Lh schommelt idd, vooral ook bij pcos kan je meerdere positieve testen hebben in een cyclus omdat een eitje vaker niet springt tijdens een lh piek

4. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Mij lijkt de test van vandaag toch positief. Dus dan zou je ei binnen 24/48 uur moeten springen...

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dit dus. In tegenstelling tot HCG kan LH juist schommelen en hoeft het absoluut niet op te lopen naar een piek. Sterker nog, bij veel vrouwen knalt een ovulatietest vanuit het niks.

Deel Deze Pagina