Heb vanochtend maar ff getest want het is voor mijn gevoel nu zo'n zooitje mijn lichaam. Negatief natuurlijk. Bloed nu al 6 dagen en het houd nog niet op, het is zo weinig. Normaal ben ik super ongesteld 3 dagen. Hopelijk zet hetd oor en kan ik met een nieuwe maand beginnen. Heb ook even geteld want vorige maand naja nog niet eens heb ik 9 dagen waarvan ook 4 zo licht gebloed. En ben in totaal dus nu 12 dagen niet ongesteld geweest!!! Ik snap dr niks meer van ben blij ik woensdag naar de gyn mag. Hopelijk kan die iets vinden want ik heb geen zin om zovaak ongesteld te zijn of wat je ook mag noemen. Sorry ff baalmomentje!
Knuffel meid, hoop dat de gyn je duidelijkheid kan geven en misschien tips enzo. Ik heb trouwens gehoord dat de etos zwanger pillen wel kunnen helpen om een regelmatige cyclus te krijgen. Kun je gewoon vrij krijgen in de etos. Maar misschien heeft de gyn een betere oplossing voor je klaar. In elk geval heel veel succes woensdag!
Balen joh maar je hebt hele korte cyclussen dus? Moest je zowiezo al naar de gyn? Hopelijk heeft die idd iets dat je niet zoveel ongi bent! Hier nog geen ongi, ook geen bruin verlies, meestal heb ik dat wel voor ik ongi wordt! En ik ben aardig vochtig van onder, net als bij mn eisprong. Snap er geen zak van. Dus of ik krijg n langere cyclus dan ik al had, of het is heel misschien raak?! Misschien toch t weekend maar een testje wagen, ga zondag nl naar de efteling dus wil eigenlijk wel ff weten of ik in n achtbaan kan haha Succes woe bij de gyn!
Thanks dames, ja zo worden mijn cyclussen wel steeds korter. We hadden bij de vorige ronde al gezegt als het niet raak is dat we naar het ziekenhuis gingen. Mijn eisprong is wat later en word snel weer ongesteld dus een korte luteale fase waarschijnlijk vandaar dat we naar de gyn gaan. Voordat we van ons zoontje zwanger werden liepen we daar ook al na een jaar proberen en werd ik toch spontaan zwanger, hoop nu ook gauw. Jaaa spannend testen, ben wel nieuwsgierig voor je Jomy. Ik ga duimen!
Balen joh, maar idd maar even afwachten wat de gyn zegt. wel fijn dat je al zo snel terecht kon! En ik laat het zeker ff weten, ga toch zondag maar ff testje wagen denk. Heb nog een 2 voor 5 liggen. Maar ik moet zeggen dat ik wel een beetje rommelig gevoel in mn buik heb vanmiddag/vanavond. en beetje maagzuur ofzo. Dus wie weet word ik toch wel ongi, al zou t wel vreemd zijn zonder eerst bruinverlies. Maarja, afwachten maar!
Thnx meid, het is nog zo onwerkelijk! ik ga voor jou ook duimen woensdag bij de gyn!! Heel veel succes alvast!
Gefeliciteerd zie dat je zwanger bent! Ik ben ook zwanger, ook zondag getest!!! Nu over 2 weken echo! Spannend.