heb hier een test naast mij liggen met 2 duidelijke streepjes dit is zo onwezenlijk , had nooit gedacht dat dit ooit nog zou gebeuren.
dank u iedereen , morgen ochtend ga ik bij de huisarts voor een bloed test. want moet dat natuurlijk zo snel mogelijk laten weten aan m'n bazin.
mijn vriend en ik klussen al 17 jaar zonder voorbehoedsmiddel , de dokter had gezegd dat het ons nooit zou lukken zonder hulp. het is wel maar pas sinds 1 jaar dat we echt gericht proberen en zoals je ziet , geef de moed nooit op.
Wauw! dat is wel heel bijzonder ja! Nu extraaa van genieten dan. Nogmaals gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!
14 maanden terug gestopt met de pil. afgelopen zomer een miskraam gehad En nu overtijd... test was negatief vanmorgen maar ben ook nog maar een kleine week overtijd. Ik hoop zo dat het raak is en dat het blijft zitten. hopelijk wordt 2014 ons jaar
mijn duimen draaien voor jouw LadyGx . allee voor zover m'n duimen goed werken. want ben deze ochtend naar de huisarts geweest en zit tot eind deze week thuis met een ontstoken pees aan m'n rechter duim . hij heeft ook een bloedonderzoek gedaan en ga het vanavond weten. IK BEN ZENUWACHTIG
Spannend allemaal!! Ik mag ook de volgende week maandag testen... of ja het mag eerder maar ik hou het op de volgende week maandag... ik heb vrijdag mijn NOD dag. maar ik heb ook last van verschillende dingetjes. Sinds vorige week heb ik steekjes in mijn linkerkant bij mijn lies wat doortrekt naar mijn benen.. soort van zenuwpijn. Gisterenmorgen misselijk en gisteravond ook maar ik moet zeggen dat ik er nu weer geen last van heb. En sinds gisteren steekjes en krampjes in mijn buik bij mijn blaas en vandaag heb ik een lichte zeurende pijn aan de rechterkant bij mijn lies. Maar gevoelige borsten heb ik totaal niet. Ik denk dat het gewoon maar afwachten is. Het is voor mij de eerste keer zwangerschap dus waar ik op moet letten en in hoeverre je iets voelt weet ik ook niet. Hopen dat het dit keer wel gelukt is!