Hoi Dames, Zoals hierboven beschreven ben ik 3 dagen overtijd maar test negatief. Loop al dagen met hoofdpijn, zeurderig gevoel rug en buik, en heb echt een pesthumeur. Normaal heb ik een cyclus van 26 dagen en zit nu op dag 29..... Bij mijn dochter testte ik eigenlijk meteen dik positief. Wie heeft dit nog meer meegemaakt?
Ik!! :'s zit nu op dag 29 normaal 27 en vorige maand 23 vandaag weer een test gedaan en ook negatief... Heel irritant ben normaal nooit zo laat met me ongi dus zit egt in spanning heb wel last van mijn borsten en borrelende buik... Ben benieuwd
Niet elk lichaam maakt snel genoeg zoveel hcg dat je positief kunt testen.. ik kan er zelf niet over meepraten door een onregelmatige cyclus, maar een vriendin testte ook pas ruim een week na haar Nod positief.. Maargoed.. niet elk symptoom wijst direct op een zwangerschap, probeer jezelf dus niet gek te maken (al is dat erg moeilijk)
Ik heb precies hetzelfde. Normaal cyclus 24 of 26/27 dagen , met een uitschieter van 29 dagen (2x in het jaar!). Nu al 30 dagen, officiëel 31 vandaag en geen ongi, 3 negatieve testen. Die onzekerheid is killing.
Ik had dat ook!! Bij mijn dochter . Over een paar dagen gewoon weer testen toen was die van mij positief! Als je nog steeds niet ongesteld bent . Langs de huisarts gaan . Vaak doen ze dan een oed test . Gezien je syntomen
Ha meiden, bedankt voor jullie reacties...... helaas toch ongesteld geworden. Maar weet iemand hoe ik nu moet tellen ivm ovulatie? Moet ik nou tellen van de dag dat eigenlijk mijn nod was? of reken ik nu de dag dat ik ongesteld ben geworden?