Hoi! Onze situatie is als volgt: Onze oudste is in oktober 2 geworden. Toen hij net geboren was, kriebelde het bij mij direct om voor een tweede te gaan. Ook mijn man wist zeker dit nogmaals mee te willen maken, de komst van een kindje. Op de eerste verjaardag van de oudste was ik zwanger van nr 2, al wist ik dat toen nog niet Afgelopen juli is nr 2 geboren, opnieuw een wonder en wat een prachtige gebeurtenis! Een tweede kindje is echt niet minder bijzonder dan de eerste. De tweede zwangerschap ging op het einde niet van een leien dakje. Mijn linkerbeen blokkeerde en met een kindje van 1,5 om je heen is dat best heel vermoeiend en onhandig. Vlak na de tweede bevalling dacht ik: het is klaar nu Maar inmiddels heb ik steeds meer het gevoel dat het nog helemaal niet klaar is. Ik ben nog niet klaar met het krijgen van kinderen! Herkent iemand dit?
Ik heb ook het gevoel nog niet klaar te zijn met kinderen krijgen heb ook 2 schatten van kids jongste is van maart 2012 maar mijn man wil het bij 2 laten helaas. Maar jah je moet wel samen een 3e willen dus heb ik me er bij neer te leggen. ik heb er 2 en ben daar super blij mee. van drie kids wordt ik niet gelukkiger.
Ow nee, als manlief niet wil dan houdt het gewoon op. Zo.zie ik dat ook We hebben twee geweldige kinderen en ik ben werkelijk dolgelukkig met ze! Al voelt het nog niet als compleet ofzoiets...
Ja herken het wel... Ik wilde eerst niet, toen misschien ooit en nu wil ik NU zwanger raken. Maar ml is er nog niet aan toe en we willen eerst verhuizen dus we wachten nog even.
heel herkenbaar hier ook een grote wens voor een 3de frummeltje heb al een zoon van bijna 11 jaar uit een eerder relatie en met mijn huidige man een zoon van bijna 3 jaar en 5 ***** helaas. lijkt me echt geweldig nog een zo'n ukkie hier in huis en om het zwanger zijn nog eens 1x mee te mogen maken suc6!!!!