Ruggenprik

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mandy24, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    #1 mandy24, 24 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2009
    Hoi allemaal,

vier maanden geleden ben ik bevallen van onze dochter Yara. Tijdens de bevalling heb ik een ruggenprik gekregen. Nu sinds een maand heb ik een soort (moeilijk te omschrijven) kriebelend gevoel in mijn rug. Maar op een plek, en dat is de plek waar de ruggenprik gezet is.

Kent iemand dit? Of weet iemand wat dit is of kan zijn??

Groetjes Mandy

2. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ik heb zelf nog heel lang op die plek verschillende sensaties gehad: jeuk, pijnscheutjes, trekkend gevoel en soms alsof er iemand op stond te duwen.
    Soms heel vaag, soms best sterk.
    Nu is dat helemaal weg.

Maar als je het niet vertrouwd, gewoon even langs je huisarts gaan hoor.

3. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    hmm. ik heb ook ruggeprik gehad maar heb gelukkig nergens last van. ook in 1 keer gezet. wel naar voor je zeg

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik ken het gevoel en ik heb ook een ruggenprik gehad...ik ben met nagym ermee naar de docente geweest (is ook fisio) En die heeft gekeken ...en het is/was een beknelde zenuw....die kan zo kriebelig...alsof er een lange haar over je rug kriebelt...gevoel geven...bh wat losser doen en wat meer bewegen met je rug en dan gaat het vaak zelf weer weg.... hierzo wel na een tijdje;) suc6

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ken het niet.. en bij mij heeft de prik een aantal pogingen nodig gehad en werkte de verdoving niet.

6. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey
    ik heb geen problemen gehad nadat ik een ruggeprik heb gehad

7. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hoi Mandy

Ik ken het gevoel ook. Ik ben 7 keer geprikt, maar geen enkele was succesvol. Toch, als ik er aan terug denk voel ik de plekken en de tintelingen in mijn rug. Het lijkt wel een soort fantoompijn.
    Ik heb er echter geen erge last van, maar de tip van Beasty lijkt me wel iets om te gebruiken.

Hopelijk voor jou gaat het gevoel weg!

Liefs Ellenore

Deel Deze Pagina