Hallo vandaag moest ik normaal mijn ms krijgen ik heb die dus niet . heb deze avond een testje gewaagd .. zien jullie ook iets ? het is wa moeilijk op foto te trekken x
Als ik heel goed tuur zie ik licht iets. Ik kan de kleur alleen niet beoordelen. Over een paar dagen nog eens testen. Spannend! Ik duim voor je
Hey , ja als ik kijk is ht licht roos maar heeel lichtjes . We zullen moeten afwachten ! Alvast bedankt ☺x
Ik zie niks. Weet je wanneer je ei is geweest? Omdat je zegt dat je vandaag ongesteld zou moeten worden.
Nee heb geen testen meer. En niks van bloed , ook geen ongigevoel.. mijn lijntje staan wel iets meer naar links , zit er niet recht in Door open te breken. Hier is het echt onduidelijk maar als ik kijk zie ik heel heel lichtjes roos lijntje
Spannend zeg, ga je nog testjes kopen? Bijv van clear blue? Ik teste heel licht op nod dag met kruidvat toen daarna clear blue en echt zwanger
Ik laat zeker iets weten . Heb niet echt last, borste aan de zijkant wel beetj pijn en ook als ik er op druk . Ik geeuw heel de dag , allee dat kan ook zomaar zijn he .. en moet wel beetje meer plassen maar dat is nog wat vroeg zeker...
Ik had precies dezelfde symptomen nu je het zo verteld! En wou het toen ook niet geloven moest ook meteen vaker plassen had mijn moeder vroeger ook en me borsten waren ook gevoeliger en ontzettend moe ben de eerste 12 weken amper misselijk geweest ooh vind het spannend voor je!! Kan me er zo in mee leven