Ik ben nu ong. 3 week overtijd. Ik heb al zwangerschapstesten besteld, maar ben benieuwd naar wat jullie ervan zeggen. Ik heb op zich niet veel ernstige klachten. Ik heb een beetje een wee-ig gevoel in mijn buik. Heb elke dag zeker 5 keer last van zuurbranden, terwijl ik daar eerder nooit last van had. Vorige week was ik verder nog niet misselijk ofzo. Dit weekend is dat wel een beetje gekomen, iedere keer als ik iets eet of drink, ben ik daarna misselijk. Verder heb ik eigenlijk nergens last van, geen gevoelige of grotere borsten. Ook ben ik niet echt moe ofzo. Zou het kunnen dat ik idd zwanger ben? Herkent iemand deze symtomen? Ik ben 3,5 maand geleden gestopt met de pil, en ben dus maar 2 keer ongesteld geweest. Mijn cyclus is niet echt regelmatig, daarom ben ik bang dat ik misschien te graag wil en dat ik me daarom dingen inbeeld. Kan niet wachten om een test te doen. Ik ben nog niet eerder zo lang overtijd geweest...
Ik heb testen besteld en komen 1 dezer dagen binnen. (Haha, ik durf niet goed naar de winkel, ivm heel erg veel bekenden in de buurt) Moet hier dus nog even mee wachten! Echt balen!! Haha. Heb al serieus overwogen om een vriendin te bellen die nog testen heeft liggen. Haha, misschien dat ik dat wel doe. Maar wat denk je? Zou het kunnen dat ik zwanger ben? [ Edit: Als ik nu vanmiddag zou testen, kan dat dan> Ik heb gelezen dat ochtendurine het beste is, maar omdat ik al zolang overtijd ben kan het toch al?]
Tegenwoordig kun je elk moment van de dag testen, dus dat maakt niet uit, zeker niet als je zolang overtijd bent. Ben wel heel benieuwd, laat je het nog even weten? Liefs Nies
Jah, zit er serieus over te denken om zo nog even naar een winkel vlakbij mijn werk te vliegen. Maar de winkels gaan hier pas om 1 uur open, dus weet niet of het ook daadwerkelijk gaat lukken. Ik laat het sowieso even weten. Spannend hoor. Wil nu wel naar de winkel rennen.
Hahahaha, ik ken het, heb ik vanmorgen ook gedaan, bij ons gaat de apotheek gewoon om 9 uur open, ik ben 5 dagen overtijd maar helaas negatief ...
Jah idd jammer voor je joh. Ik zal voor je duimen dat het volgende test wel positief is Ik kan niet wachten!! En dan zit ik nog te bedenken hoe ik het wel doen. Test samen met mijn vriend? Ik wil eigenlijk de test alleen doen. Stel dat het negatief is dan is dat niet zo erg. Als het positief is wil ik eigenlijk een leuk klein cadeautje voor mijn vriend kopen en hem verrassen. Nou jah, eerst maar snel aan een test zien te komen. Ik maak mezelf al helemaal blij...stom he. Straks is het een flinke teleurstelling. Dan wilde ik nog wel iets weten. Hebben jullie het direct aan jullie ouders verteld? Of hebben jullie eerst de kritieke periode (3 maanden toch : ) afgewacht?
Wij hebben het gisteren met moederdag aan onze ouders verteld dus eerst ff een week voor onszelf gehouden
Zou je bij bepaalde supermarkten ook zwangerschapstesten kunnen halen? Die zijn nl. wel vanaf 08.00 open.
Bij ons hebben ze ze wel in de supermarkten met een servicepoint... en volgens mij zijn er daar een heleboel van! Dacht dat de AH ze ook had maar ben ik niet helemaal zeker van...
Ik ben al eens 7 dagen overtijd geweest en gewoon ongi geworden. Nu is het weer feest en heb nu een cyclus van 33 dagen en vandaag moet het gaan gebeuren. Succes!!!