Ben ik nou zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Deb26, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Hallo,

Stomme vraag, maar zou ik nu al kunnen merken dat ik zwanger ben?
    Ik heb al een tijdje last van een raar gevoel in mijn buik, soms wat kramp etc..
    Maar ik stond net voor de spiegel in een aansluitend shirtje en ik schrok gewoon van mezelf. Mijn maag en buik zijn veel 'dikker' dan anders, ook voelt t wat anders aan normaal..
    Dacht eerst dat ik spoken zag, omdat ik echt heel graag zwanger wil worden. Maar zelfs mijn vriend schrok ervan.. Ik ben verder niet aangekomen ofzo, hooguit een kilo..

Zou het al zin hebben om te gaan testen?

Groetjes Debby

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zou het niet doen.

Drie dagen nog even wachten, ;) ( erg moeilijk natuurlijk)

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoi,

Je maag zet pas veeeeeeel later op als je zwanger bent hoor, je buikje ook niet echt gelijk.

Nog even geduld meiske, ik heb trouwens 2 dagen voor mijn nod positief getest!

Succes

4. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Er is hier iem op het forum die bij 5 weken al een behoorlijk (mooi) buikje had.
    Ik zal even kijken waar die link is.

5. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Zal blij zijn als die 2 dagen voorbij zijn en ik hopelijk niet ongesteld word..
    Vandaag is mijn buik al minder opgezet, beetje te vroeg aan het 'juichen' geweest ben ik bang..
    Ach, we zullen zien.

Groetjes Debby

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb ook nog geen buikje hoor, maar mijn darmen zijn nog luier geworden waardoor mijn buik wel dikker lijkt. dit heb ik vooral savonds. maar ik zou indd nog even afwachten. stel je test negatief, dan weet je nog niks.

of je moet heel rijk zijn en veel testen hebben dan ja kun je het altijd doen ;) maar de kans is groot dat je nog een keer moet testen.

spannend hoor.

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ligt er ook aan wat voor testen je hebt. Bepaalde testen meten al heel weinig HCG dus is de kans zeker aanwezig dat je nu al een positieve test hebt. (wist het zelf ook bij 3,5 week).

Het is alleen een beetje jammer als je vroeg test en alsnog ongesteld word. Dan is de teleurstelling dubbel zo groot! Als je eenmaal overtijd bent is die kans gewoon een stuk kleiner.

8. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik had ook dat mijn buik ineens enorm op zwol ! Dat had ik anders nooit tijdens mijn cyclus en ook mijn omgeving zag het. Het zakte af maar nu blijk ik toch zwanger te zijn. Je hoort het vaker dat dames een opgeblazen gevoel krijgen als ze ongesteld moeten worden maar bij mij was het dus niet gebruikelijk en ik bleek zwanger. Ik hoop het voor je !

9. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Bedankt allemaal voor jullie antwoorden..
    Ik ga toch maar wachten en hoop dat het gauw mijn NOD dag is..

Groetjes Debby

10. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Helaas helaas, ik ben vandaag ongesteld geworden..
    Een dag te vroeg dacht ik eigenlijk ,maar ja dit is de eerste keer sinds ik met de pil gestopt ben, dus nog wel mooi op tijd denk ik..

Op naar de 2e ronde!

Groetjes Debby

11. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

heel veel succes de tweede ronde!

12. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Heel veel succes in de volgende ronde!