De Kids Casting of moeder Anne?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Charlie11, 1 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met één of beide casting bureaus?
    Ik zie op de Facebook van moeder Anne dat ze veel opdrachten hebben, bij de Kids casting zie ik dat weer minder.
    Maar misschien is de pagina gewoon minder up-to-date?

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Moeder Anne weet ik dat ze alleen recht willen en veel opdrachten in Adam hebben en geen reis-parkeergeld vergoeden.
    Dit is onze reden geweest het niet te doen.. Aangezien wij een uur van Adam wonen. Erg jammer, want wij beide waren geïnteresseerd in elkaar. Verder geen info...

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Beide willen enkel recht op de modellen.. Onze oudste heeft bij beide ingeschreven gestaan... Bij the kids zelf uit geschreven en toen aangenomen bij moeder Anne. Bij moeder Anne hebben hun haar uitgeschreven omdat ik niet vaak genoeg recente foto's stuurde. Beide hebben wel regelmatig opdrachten, wij hebben alleen niet veel opdrachten aangenomen omdat onze dochter er niet altijd zin in had

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

De kids ken ik niet.

We hadden de meiden bij meerdere modellenbureaus ingeschreven, ook bij moederanne.
    Eerst hoorden we niks over dat alleenrecht dat ze hebben. Later wel, kregen we mail van ze. Staan wij helemaal niet achter. Dan moeten ze ook zorgen voor geregeld een opdracht en dat kunnen ze niet. Vond ze ook erg formeel. Eerst had ik de meiden wel uitgeschreven bij de rest alleen moederannecasting dus niet, maar daarna gewoon bij moederanne uitgeschreven omdat ze alleenrecht hadden.
    Nu staan ze alleen bij typtop ingeschreven volgens mij. Heel vriendelijke mensen, betrokken en ze staan sowieso vaak in optie en ook opdrachten gehad al. Helaas moeten we vaak ook nee zeggen op een aanvraag ivm school. Vind ik een aanrader.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Anti models en B&F casting hebben geen alleen recht.
    Ik krijg vooral van B&F casting vaak mails.
    Heb alleen al 3 jr geen recente foto meer gestuurd van mn zoontje.
    Hij vind het niet meer leuk en ik heb geen tijd/zin om elke keer naar A'dam te moeten reizen (dat is vaak de locatie die ik zie staan in de mails).

Deel Deze Pagina