Geen symptomen...zo onzeker !!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Raffel, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raffel

Raffel Actief lid

29 aug 2006
    103
    0
    0
    Hoi,

Ik ben nu 10 weken zwanger en heb al een echo gehad waar alles er helemaal goed uitzag. Het hartje klopte en alles zag er super uit.

Maar ik heb helemaal geen zwangerschapsymptomen. Ik voel me gewoon zoals ik me altijd voel. Ik vind dat zo gek omdat je toch allemaal verhalen lees van mensen die moe zijn etc etc. en ik rij gewoon nog mijn dressuurwedstrijden met mijn paard en voel me top !!

Dat zou toch wel goed zijn ?? Ik wilde gewoon een test gaan halen om toch even te checken, maar wil daar toch echt niet aan beginnen. Moet ik maar gewoon mijn lichaam vertrouwen en ervan genieten dat ik me zo goed voel ??

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Elke zwangerschap is anders.
    Pas als je flinke pijnen krijgt en helderbloed verlies moet je je zorgen maken, als dat niet het geval is en de echo is gewoon goed, geniet er dan van!!! :D
    Mn vorige was ik alleen misselijk en nu erg moe.

Maak je je niet teveel zorgen en als je dat wel doet bel de verloskundige die stellen je dan weer gerust.

3. frog

frog Lid

30 jan 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Probeer te vertrouwen op je lichaam. Je hebt ook geen kwaaltjes gehad en op de echo was alles goed. Iedereen is anders.
    Ik zou niet gaan testen, daar wordt je alleen maar onzekerder van. Dan ga je de streep vergelijken en dergelijken. En zelfs al zou het mis zijn dan nog zou een test een streep geven.

Het is vast en zeker goed, de kans dat het misgaat met een goede vroege echo is heel klein.

Deel Deze Pagina