zou het kunnen of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door miepie28, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Ik ben 26 januari ongesteld geworden en ben daarna met de pil verder gegaan. We hebben 7 of 8 februari seks gehad (Wel dus de vruchtbaarste dag) en nu wordt ik dus niet meer ongesteld. Ben nu 11 dagen overtijd en heb een aantal testen gedaan (negatief) en een bloedtest die negatief was.
    Nu voel ik me nog steeds erg moe, heb veel last van hoofdpijn en smorgens last van met vlagen misselijk zijn.

Nu vraag ik me af was ik niet te snel met testen en de bloedtest? Zou het kunnen (heb 27 feb de bloedtest gehad zou dan 3 weken zwanger zijn) dat er nog niet genoeg hcg in mn bloed zit?

Bij mn vorige zwangerschap heb ik positief getest met ongeveer 5 weken was toen een heel vaag streepje maar wel duidelijk. Heb toen ook niet eerder getest.

Wordt hier zo onzeker van. Vind het niet erg als het niet zo zal zijn maar nu leef ik echt zo van nee ben niet zwanger en dan voel ik me weer beroerd en moe en dan denk ik van of toch wel?

Heeft iemand dit ook meegemaakt? Ben benieuwd naar jullie antwoorden!
    Als het vrijdag nog zo is ga ik weer een test doen.

2. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Hoe bedoel je dat je daarna met de pil verder bent gegaan? Je slikt hem nog steeds? Dan is de kans op een zwangerschap heel klein omdat je over het algemeen geen eisprong hebt dan.

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    dat ik dus 23 januari met de pil ben gestopt ben de 26ste het geworden. en idd de 30ste weer begonnen met de pil. Gewoon hoe je het normaal ook zal doen.
    Ben nu weer gestopt op 20 feb en werd daarna niet ongesteld.
    Slik hem nu niet omdat ik hetzelf niet fijn vind omdat mn lichaam een beetje op de hobbel is.
    Vind het gewoon allemaal vaag en gewoon die tekenen die ik er bij krijg dat ik denk van he?

4. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Ik snap het al wat beter nu. Je was na je bevalling voor het eerst ongesteld en bent toen met de pil begonnen en je eerste stopweek werd je niet ongesteld. Ben je na die stopweek wel doorgegaan met slikken? Want dan is het logisch dat je voorlopig ook niet ongesteld wordt. Over tijd ben je dan niet echt toch? Want dat kun je dan maximaal een week zijn als je na die week weer begonnen bent.vWat zegt je huisarts?

5. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Sorry, tegelijk gepost...
    Ja, dat is inderdaad vreemd. Ik zou voor de zekerheid stoppen met slikken en voorbehoedsmiddelen gebruiken tot je zeker weet dat je niet zwanger bent. Hoe lang slik je de pil sinds je bevalling?

6. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    haha....
    ik slik de pil denk ik ongeveer weer sinds september vorig jaar en ben altijd regelmatig geweest. Dus kan me niet voorstellen dat het daar mee te maken heeft van na mn bevalling.

7. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Nee, dan kan ik me ook niet voorstellen dat je misschien al zwanger was toen je begon met de pil en dan toch tijdens de stopweek een onttrekkingsbloeding kreeg (wat wel voorkomt). Want dan zou je toch al positief moeten testen nu.
    Wat zegt je huisarts?

8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    bij de huisarts was mn bloedtest negatief dus ga er gewoon ook van uit dat het niet zo is alleen vroeg me dus gewoon af. Het gevoel spreekt gewoon anders.
    Komt er ook gewoon van dat ik nog nooit van mn leven onregelmatig ongesteld ben geweest en dan nu op eens niet ongesteld word. Meestal kan ik de klok er gelijk op zetten wanneer het zover is.
    En dan mn misselijkheid/moeheid/steekjes onderbuik/witte afscheiding helpt er dan niet echt bij.
    Ik wacht gewoon mn volgende periode af. Hoop toch niet dat ik nu in een keer onregelmatig ga komen..... :rolleyes:

9. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Maar met de pil kun je toch ook niet onregelmatig ongesteld zijn? Je wordt altijd ongesteld in de stopweek en anders klopt er iets niet...

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    heb niet altijd de pil geslikt. Vorig jaar had ik zelf zoiets van ik stop gewoon eerder met de pil en we gebruiken condooms totdat we er aan toe zijn. Ben toen in april gestopt en altijd netjes 28 dagen cyclus. Ben af en toe ook erg vergeetachtig nog en weet dat ik de pil een x ben vergeten ben ook een beetje bang dat het precies in die weekend was....alleen weet ik het niet meer...
    Erg he....
    :oops:

11. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Ik vergat hem ook wel eens hoor! Het ligt er heel erg aan wanneer je hem vergeet. In de 2e en 3e week is het geen ramp. In de 3e week kun je ook besluiten je stopweek te vervroegen of geen stopweek in te lassen.
    Maar goed, als je niet ongesteld wordt in de stopweek is er een kans dat je zwanger bent of er is iets anders aan de hand. Je bent 1 x de pil vergeten in die maand?
    En misschien heb je inderdaad te vroeg getest hoor! Het kan ook zijn dat je eisprong door die vergeten pil later was.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Deel Deze Pagina