ben nu 5 dagen overtijd al 5 dagen lopen we thuis te zenuwen in huis. Is eigenlijk nog niet handig er is teveel onrust maar ik heb altijd ongesteld perfect op de klok (cyclus) en nu is er niets. Is dit van de stress van de afgelopen weken of ben ik idd zwanger. Symptomen voor mij zijn: - dikke buik beeeetje misselijk maar niet erg en opgeblazen gevoel. - duizelig met opstaan - kleine onluchtings boertjes ?. - zeeer pijnlijke borsten tepels knaprood. - snel moe, slaap goed maar na 7/8 uur lekker uitgeslapen. Vanmiddag toch maar een test halen en samen even testen wil duidelijkheid voor ons. Voel me dubbel en zenuwachtig....kent iemand dat gevoel.
Ik ken het gevoel maar al te goed! Heb bij mijn test 6 dagen gewacht, ik hield het niet meer! Mijn tip, heel snel een test halen. Als je zwanger bent kan de test dat nu goed aangeven en ben jij van je onzekerheid af.......... Suc6, ik duim voor je!
Dank je wel. Ga zo ook in de pauze ff halen. En dan tot 7 uur wachten totdat ik naar huis kan gaan en testen. Vind het niet leuk om te gaan testen zonder mijn schat. Die is net zo zenuwachtig.
OWWWWWWWWW het is RAAAAAAAAAAK ik ben zwanger wow dit is eng. ik weet niet wat ik moet denken is dit goed is dit te vroeg enz.....spannend. Vriendje heeft hetzelfde dubbele gevoel maar we komen er wel. De plus kwam al zooo snel dat het gewoon eng was. Pfff zit je op je werk in de wc te testen maar ja trok het niet tot vanavond.
nou meid gefeliciteerd. leuk voor je hoor, en ik snap het meteen dat je het niet langer vol kon houden om niet te testen. geniet ervan.
VAN HARTE..... geniet ervan meid... hahaha op de toilet op je werk... dat zal nooit meer hetzelfde zijn hahahaha
Dank je dank je......ik zal jullie steun wel nodig hebben. vanvond ff met vriendje relaxen en de paarden doen......en dan morgen gaan we verder. Wat nu?>
Nee we waren niet echt bezig we hadden andere dingen aan ons hoofd op dit moment. Het liep allemaal wat snel vooral omdat ik eind jan/feb nog een maand met de pil heb lopen rommelen (Marvelon). Wat nu bedoel ik mee wat nu te doen naar de dokter enz....komt heel wat op me af nu en moet het nog een plekje geven.
eventjes vandaag nog neits denk ik... en dan morgen even HA bellen en dan komt het allemaal goed... maar eerst even aan het idee wennen...