wat denken jullie ervan?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door tinaya, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinaya

tinaya Lid

5 mrt 2010
    8
    0
    0
    belgie
    hoi,ik vroeg me af of dat ik zwanger zou kunnen zijn ik ben 9dagen overtijd heb ongy pijn (onderbuik, trekt zo in mijn benen en lage rugpijn)maar niet regelmatig ook steken links en rechts van mijn buik,gisteren was na toilet bezoek 2 lichte roze stippetjes bloed na het afvegen ,voel me niet zo best maar dat zou kunnen om dat ik ook verkouden ben ,had een test gedaan na 5dagen overtijd maar die was negatief.ben heel emotioneel maar tijdens mijn nod ben ik dat ook,mijn vriendinnen zeiden me dat ik te vroeg getest heb.was 2dagen geleden op mijn werk echt misselijk maar ja kan zijn zoals ik al zei door mijn verkouden.ik hoop echt dat ik eindelijk zwanger ben en voor de meiden die ook aan het klussen zijn ook.ik loop op van de zenuwen en daardoor kan mijn nod ook uitblijven natuurlijk.
    lieve groetjes tinaya

2. tinaya

tinaya Lid

5 mrt 2010
    8
    0
    0
    belgie
    is er niemand die ongeveer zelfde had en toch zwanger was???:(

3. sabina84

sabina84 Lid

7 sep 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb niet hetzelfde gehad, maar mn schoonzusje had ook al symptonen 3 keer negatief getest terwijl ze overtijd was, en als ik me niet vergis heeft zij bij 13 dgn overtijd pas posi getest;) dus het zou heel goed kunnen, maar het is nu dus al 4dgn geleden dat je heb getest? dan zou je er nog best wel 1 kunnen doen en anders ff de HA bellen! succes zal voor je duimen..

4. tinaya

tinaya Lid

5 mrt 2010
    8
    0
    0
    belgie
    hey,net weer roze na toilet bezoek...dank je voor je steun je hebt me wat hoop gegeven echt duizendmaal dank dank dank dank je

Deel Deze Pagina