Ik weet dat er al diverse berichtjes van zijn maar kon toch geen duidelijk antwoord vinden. Eind mei krijg ik m'n tweede echo. Zoals ik al eerder geschreven heb wil m'n partner wel weten wat het wordt en ik eigenlijk niet. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik een sterk voorgevoel maar toch ook wel een beetje een voorkeur heb voor het geslacht. Ben een beetje bang wanneer ik niet naar het geslacht vraag en het wordt geboren dat het tegen kan vallen wanneer het juist het andere geslacht is. Terwijl als ik het bij de tweede echo weet dan is het meteen duidelijk en kan ik mezelf daar nog 20 weken op voorbereiden. Wie herkent zichzelf in dit verhaal en wat zou jij doen? Silly
Tegenvallen zal het nooit geloof me maar. Ik had stiekem ook gehoopt op een meisje, maar het is een jongen.. Nu ik er eenmaal aan gewend ben ben ik juist blij dat het een jongen wordt! Het is je kind en je houdt er toch wel van, hoe dan ook! En het leuke van dat ik het wist is dat ik nu alles er op af kan stemmen, kleertjes, speelgoed, dekenhoesjes, enz,enz. xxx Marijke
O, dat geloof ik ook helemaal Marijke maar ik zie dat jij het wel al weet dus je kan je er nu op voorbereiden toch? Maakt dat verschil denk je? Silly
denk niet dat het wat uitmaakt hoor, wij hadden de kinderkamer en kleertjes allemaal neutraal (maar wel heel leuk grenen meubels -geel met beertjes en beetje bruinig zalmachtig) heel leuke witte - gele kleertjes en wat waren we blij met de kleine man... je hebt stiekem denk ik altijd wel een voorkeur en tis mooi als die uitkomt maar zo niet houd je er net zoveel van hoor.... tis aan iedereen zelf om het wel of niet te willen weten, bij de 1e wilden we het dus niet, bij de 2e toch weer wel, en als er een 3e mocht komen dan willen we het ook niet weten (of wel ik weet het niet denk het niet maar dat is voor later zorg).. veel succes