Kan je ook zwanger raken als je sex hebt op de dag dat je niet vruchtbaar bent ,ff een vraagje wil ff weten of je ook zwanger kan raken.groetjes
Hoi Stacia, Dat ligt eraan wanneer je sex hebt gehad. Voor of na je eispong. De dagen voor je eispong kun je idd nog wel zwanger raken. (sperma kan een paar dagen blijven leven) Maar na je eispong kun je doorgaans niet meer zwanger worden. Ik weet niet op welke dag van je cyclus je zit, dat maakt het misschien al makkelijker om antwoord op je vraag te geven. Deze vraag had je beter kunnen vragen trouwens bij het topic zwanger worden. Liefs Hummel.
Ik heb voor mijn eisprong, heb vrijdag nouw jah in de ochtend uren dus na twaalf uur s avonds dus s nachts omgang gehad maar volgens de calender was ik zondag een beetje vruchtbaar,gisteren vruchtbaar en vandaag echt vrucht baar ik heb 9 dagen na mijn cyclus omgang gehad kan ik dan toch zwanger raken .weet het niet mis of niet
Zeker weten doe je dat dan helaas niet meis. Zaadcellen kunnen theoretisch gezien in ieder geval wel 72 uur in leven blijven, maar soms zelfs wel 5 tot 7 dagen. Ook weet je niet zeker wanneer je vruchtbare dagen zijn geweest, omdat je van de calculator niet uit kan gaan, voor iedereen is zijn cyclus anders, dus het kan zijn dat je gelijk loopt met de calaculator maar dit hoeft absoluut niet. Ik dnek dat je gewoon even moet afwachten, en als je over 2 weken nog neit ongi bent, even een testje moet doen
Ik heb meestal altijd een cucl.van 28 dagen, ik heb na 9 dagen na mijn cycl.omgang gehad zonder condoom ,ik was vorig maand op 8 januari ongesteld en van de maand 6 feb .dus heb ik een cyl.van 28 dagen toch of niet maar jkah ik wacht het rustig aan na 2 weken een testje wagen ,nog bedankt voor jouw reaktie groetjes stacia
Ik ben toch echt zwanger geworden toen ik nog lang geen eisprong had. Was net mn ongi af toen en we hadden t maar 1x die maand gedaan en was echt hartstikke zwanger! Denk dat het ook per mens kan verschillen denk ik. Weet ook niet hoe het precies zit,maar ik was in die ene keer in de maand dat we het zonder deden en nog maar net na mn ongi zwanger geraakt. Bewijs ligt boven te slapen in haar bedje haha
Hoi Denise had je het maar een keer gedaan na je menstruatie en toch zwanger nouw ik heb het 9 dagen na mijn menstruatie gedaan ,ik kijk uit of het ook zo bij zal zijn,nog bedankt voor je reaktie wacht het rustig af groetjes stacia