Dag dames, Even een kort vraagje met betrekking tot de pil en eventuele zwangerschap. Ik heb in de 3e week van mijn pilstrip 1,5 dag in het ziekenhuis gelegen, waarbij ik veel diarree heb gehad (sorry voor de details) en 1 dag mijn pil niet heb kunnen nemen omdat ik deze niet bij me had in het zh. Daarna 4 dagen aan de laxeermiddel gezeten waardoor ik ook veel tijd op het toilet heb gespendeerd. Terug uit het zh mijn pilstrip wel afgemaakt, maar vroeg me af of er "eventueel" iets aan de hand (sorry voor mijn verwoording op deze manier ) kan zijn? Ik heb last van enorme vermoeidheid, een opgezette buik een opgezet gevoel en moet veel plassen. Ik weet dat de duidelijkste manier om erachter te komen is om een test te doen, maar ben even benieuwd wat jullie denken.
wel handig als ik erbij vermeld dat ik donderdag uit het zh ben gekomen en zaterdag intiem ben geweest met mijn man. Zou anders wel een rare vraag zijn als dit niet het geval geweest zou zijn Wat ik ook heb is meer last van afscheiding.