Hier 5 dagen voor nod. `1 dag geleden, wat helder rood bloed bij cervix voelen en inleg kruissje FF over mijn onderwerpje Ik stond net onder de douche, en voelde ff naar t slijm (cervix) toen viel me op dat de baarmoedermond vrij gesloten was. Toen ff daarna kwam vriendlief erbij staan en ff onder de douche geklust. Nu voelde ik het heel de tijd tikken tegen baarmoedermond. En nu 20 min later voel ik het ontzettend in mijn onderrug. en gevoelig van binnen. Toen ik naar bed ging en op bed lag, bleef dit gevoel lang aanhouden. Tot pijnlijk toe gewoon Nu vanmorgen is er nog steeds zeurderige pijn aan de onderrug, en onderbuik. Misschien kunt u me helpen. Ik heb dit nog nooit gehad. 4 e ronde. groeten dieneke
Sorry, ik durf niet te zeggen waardoor het komt... Dat helderrood bloed komt zeer waarschijnlijk van de baarmoedermond vandaan. Misschien een bloedvaatje geknapt. Dit geeft vaak een beetje bloedverlies. Houd het wel in de gaten. Mocht je nu niet zwanger zijn en je blijft dit houden na seksueel contact kan je altijd voor de zekerheid even contact opnemen met je huisarts. Lonneke