Sinds dat de baby(week 33) is gaan indalen heb ik zo`n pijn op mijn schaambot/been,(pijn en een gekneusd gevoel) dit word met de dag erger, zo erg dat ik nu bijna niet kan lopen. Mijn vriend heeft net de gyn gebeld en ik moet rustig aan doen, eigenlijk zo min mogelijk doen, mocht het niet minder worden dan moeten we weer terugbellen. Moet zo min mogelijk traplopen nu wonen wij op drie hoog zonder lift dus dan kom ik ook niet veel meer buiten! Wie heeft dit ook, ik ga dit echt niet tot misschien wel week 42 volhouden en hoe kan ik mijzelf er toe zetten om ook de rust te nemen, gelukkig is mijn vriend vrij vandaag maar hoe moet dat dan volgende week? En wat zou helpen tegen te pijn? Kruik, coldpack, douche, paracetamol?? Tips zijn van harte welkom!!
hai ik ben zelf maar 30 weken ver en heb daar een week of 3 GELEDEN veel last van gehad, alsof het helemaal gekneusd was daar van onder wandelen was een hel, zelfs een opstapje kon ik bijna niet dus naar de gyn, de baby ligt bij mij heel laag en draait veel en lag toen dus al tegen mijn schaambot enkele dagen later draaide hij en was het over daarna nog af en toe dat probl gehad, maar nu niet meer ik vrees dat er niet veel is at je kunt doen wat bij mij hielp was plat liggen en benen een beetje in de lucht (soms wat lastig mar de druk verminderde) ik hoop dat je toch iets vind zodat het wat beter gaat xxx
nog even volhouden!!! en idd veel proberen rusten, huur filmpjes, lees boekjes, neem is een badje, kijk naar fototjes ofzo... lekker ontspannen maar!! voor hetzelfde geld heb je binnen een weekje of mss 2 je kleintje in je armen xxxx
hier het zelfde en dat sinds 29 weken. verder veel last van voorweeen die soms wel 3 uur achter elkaar komen en dan ook zeer regelmatig. heb nog een dochter van 1,5 rondlopen die zeer actief is en deze week heeft me partner avonddienst en dus staat heel de dag de zorg voor haar op mijn schouders. maandag en dinsdag heb ik gewerkt en de rest van de week ging echt niet meer en heb me baas dus moeten bellen. ik doe vrij zwaar werk en het gaat gewoon niet meer. de pijn is inderdaad niet te doen en slapen lukt me amper omdat de pijn vooral dan erg hevig is omdat ik heel de dag door ben gegaan met van alles en dus of wakker lig van de pijn of er wakker vanwordt. overdag gaat tillen amper en zelfs zitten doet pijn. van de verloskunidge moet ik ok rustig aan doen maar ja hoe doe je dat met een dreumes om je heen. ze is deze week ook al niet helemaal lekker en dus wat lastig en dan merkt ze ook nog dat mama het zwaar heeft wat natuurlijk ook invloed heeft op der gedrag. de kleine ligt nu wel helemaal ingedaalt en zelfs vast en maandag moet ik weer naar de verloskundige en zullen dan horen hoe het zit. gisteren weer veel last gehad van voorweeen en hoop dat dat nu verlopig wegblijft nu de kleine goed is ingedaalt. het lijkt net of de kleine er elk moment uitvalt zo diep ligt het en heel me schaamstreek doet pijn met elke beweging die ik maak en me buik is zeer onrustig. dit is me 2e zwangerschap maar herken de pijn niet. gelukkig beweegt de kleine nog erg goed en ligt het klaar voor de start. we gaan zien hoe het gaat lopen. over 2 weken heb ik verlof en ga me best doen nog wat uren te draaien op me werk maar heb gezegt dat ik me niet kapot ga werken. het is voor een goed doel en kan niet wachten tot de kleine er is. als ik maar niet tot 42 weken hoef te lopen maar de verloskundige denkt dat ik dat niet ga halen. we zullen zien het blijft een verrassing
op me rug liggen helpt nog het meeste tegen de pijn en voel me dan het beste. kanmoeilijk heel de dag op me rug liggen helaas
nou tot nu toe helpt helemaal niks, heb para op en douche gehad, nu kruik maar zit hier echt met tranen in mijn ogen, ik weet het hoef gelukkig niet meer zo lang maartoch.....Morgen geen verbetering na echt een middag en nacht complete rust bel ik toch echt mn gyn nog een keer op. @lovewinnie: Pff lijkt me inderdaad erg zwaar als je ook nog moet werken en een kleine rond hebt huppelen...Jij ook veel sterkte en hopelijk komt die van jou zo rond week 38, zou mooi zijn! doe het rustig aan
en door de pijn heb ik ook het idee dak de kleine veel minder voel, raak er helemaal van in de stress......arghhhhh