Hallo allemaal, Ik vraag me iets af. Mijn man en ik hebben 5 dagen voor de eisprong een paar keer geklust Ik was er niet zo heel erg mee bezig dat het te vroeg was. Nu had ik gelezen dat gezond zaad wel een week kan blijven leven, en dat je dus toch zwanger kan worden, ondanks dat je het niet rond de vruchtbaarste periode gedaan hebt. Ik heb nu last van een heel gespannen onderbuik en zere borsten maar mijn temperatuur is pas sinds vandaag hoger 37.1 Maar ik lees hier dat je bij je eisprong dezelfde symtomen kan hebben, ik heb hier normaal geen last van, dus ik ben heel benieuwd Is er iemand die hetzelfde heeft gehad en toch zwanger bleek te zijn???? Groetjes hielkje
tja hielkje, het kan alle kanten opgaan, ook de goede hoor. het is een kwestie van afwachten. ik weet dat een hele boel klachten die met zwangerschap te maken hebben ook te maken hebben met ongi. maar we gaan maar uit van het beste, toch? suc6 met wachten.... enuh laat het even weten als je zover bent
Als je banner klopt lijkt het me niet mogelijk dat die symptomen al van een zwangerschap zijn Misschien komt je eisprong eraan..Veel vrouwen krijgen dan allerlei kwaaltjes Succes meis!